omer6n isimli üyenin son içerikleri

  1. O

    8400mhz Cudımm Expo Olmayan Ram Am5 Sistemde Çalışır mı?

    Soru başlıkta göründüğü gibi. Bu ramleri alırsam downclock ile Am5 sistemde stabil performans alır mıyım?
  2. O

    Rjk Cratos Psu Kurduktan Sonra Usb Portlarına Sürekli Güç Gidiyor

    Hocam benim amatör düşüncem emin olmayarak kapasitördeki yükü boşaltıyor olabilir.
  3. O

    Rm750e - Cratos 850w - Revolution 3 1000w Arasından Hangisi Alınmalı?

    İşlemci soğutucum ve kasa fanlarım genel olarak sesli çalışan modeller o yüzden psu ne kadar fan açmasa da sistem her halükarda sesli olacak.
  4. O

    Rm750e - Cratos 850w - Revolution 3 1000w Arasından Hangisi Alınmalı?

    Enermax'ın da kabloları hoş gözüküyor ama 500tl için değer mi bilmiyorum.
  5. O

    Rm750e - Cratos 850w - Revolution 3 1000w Arasından Hangisi Alınmalı?

    O zaman enermax mı alayım cratos mu?
  6. O

    Rm750e - Cratos 850w - Revolution 3 1000w Arasından Hangisi Alınmalı?

    https://www.amazon.com.tr/dp/B0C3M86HCB?tag=akakcetr-21&linkCode=ogi&th=1 bu nasıl bu da 4900 e gelecek.
  7. O

    Rm750e - Cratos 850w - Revolution 3 1000w Arasından Hangisi Alınmalı?

    9060xt ve R5 9500F sisteme takmak için PSU'ya ihtiyacım var. Taksit yapmak zorundayım bu yüzden RM750e en az 5400Tl ye gelecek. Enermax kampanyalarla birlikte 5500. Raijintek Cratos ise 5000TL'ye geliyor. Hangisini almak daha mantıklı bu üçlüden veya bu psular sisteme çok mu gelir?
  8. O

    🔥İndirim Gıgabyte Gamıng 240 ARGB 240mm İşlemci Sıvı Soğutucu 3050tl

    Daha geçen asus prime satıldı 3 e
  9. O

    🔥İndirim İtopya 18.00 / 23.00 İndirimleri

    Bence çok şık ama 3 fanlı kasaya 4k verilmez gibi.
  10. O

    ❌İndirim Bitti! Xpg Pylon 2 750w 80+ Bronze 2999₺

    Enermax revolution III 850W modeliyle kıyaslarsak hangisi daha iyi?
  11. O

    ❌İndirim Bitti! Xpg Pylon 2 750w 80+ Bronze 2999₺

    Hocam Raijintek Cratos için ne diyorsun 4900tl ye geliyor şu anda n11 de
  12. O

    Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

    CPU soğutucu almıştım ben.
  13. O

    Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

    Ben açtım beğenmedim dedim iade aldılar sorun olmadı.
  14. O

    🔥İndirim İtopya 18.00 / 23.00 İndirimleri

    Yok güzel indirimler de geliyor
Geri
Top