İşin garip benim kasmalarım hep ms yükseldiğinden mesela Bf de sol üstte ms yükseldiği için sayı çıkıyor o gösterge gidince oyun normale dönüyor e ms internetle alakalı bir şey Turknet kullanıyorum fiber en iyisi değil mi
Psu değiştirmek şart o zaman bir sorun olmasa bile dün buradaki arkadaşta onu dedi rampage kalitesiz diye
1782027744
Konun başına ekran fotoları attım o uyarıların aynısını mı veriyordu
Yok aga yok devam ediyor
1781993666
Ben siki tuttum ya ne bok yicem bilmiyorum
1781993983
Ben de 26.5 yüklü şuan yarın onu bir daha 26.3.1 e çekecem onda da olmazsa Allah Kerim 5. Kattan aşşağı atarım 😂
Beyler sizin Allah’ınıza gurban 😂 oynuyorum sıkıntı yok yağ gibi akıyor çok yardımcı oldunuz aslında ortada sorun yokmuş sadece benim cahiliyetim sorunmuş 😂 bundan sonra nasıl yapacağımı öğrendim ayda 1 güncellerim