osmandemi isimli üyenin son içerikleri

  1. O

    🔥İndirim Asus Rog Xbox Ally X - 48,2 Bin TL

    Pil güzel olmuş da pilde çalışırken 3A oyunları oynatabiliyor mu ona da bakmak lazım. Z1 ile Z2 arasında çok fark yok diyorsanız oynatmaz.
  2. O

    🔥İndirim Asus Rog Xbox Ally X - 48,2 Bin TL

    Ben el konsolun da oyun oynayamıyorum. İlk çıkanı almıştım Z1 olanı şarjı erken bitiyordu sürekli şarjda oynamakta sıkıntı şarjdan çekince de gücü düşüyor. Baktım olmuyor satmıştım. Bunlar nasıl bilmem tabi.
  3. O

    ❌İndirim Bitti! Enebada Googleplay 25tl Kod 8 Tl

    Alınca hemen kodu aktif ettim
  4. O

    Samsung S26 Ultra mı yoksa Oppo Find X9 Pro mu?

    Bende honor magic 7 pro var. Eşim bu telefonu benden istiyor. Bende 8 ini almayı düşünüyorum. Ses göz yormama ekran kalitesi olarak honor daha iyi kamera ve pil olarak 1 tık geride bence onu da bir inceleyin.
  5. O

    ZD gamepad’ler artık Türkiye’de!

    Teşekkür ederim koyu rengini aldım.
  6. O

    ZD gamepad’ler artık Türkiye’de!

    Dün GameSir Nova 2 Lite aldım. Yapay zekaya sorduğumda onu önermişti. Umarım memnun kalırım.
  7. O

    Çözüldü✓ EXVEGA Andromeda alınır mı?

    Hocam Hiç de gerekli bir şey değil masaj özelliği boş
  8. O

    Çözüldü✓ EXVEGA Andromeda alınır mı?

    Bunun pros unu kullanıyorum ben memnunum yakmıyor geniş ve çok rahat
  9. O

    Amazon 7500₺ ye 750₺ İndirim Kodu

    monitör de de olmuyor.
  10. O

    Nvidia 5080 rop sorunu devam ediyor mu ?

    Merhaba arkadaşlar bugün MSI 5080(satıcı Hepsiburada) gaming Trio ekran kartı aldım. Nvidia kartlarda Şubat 2025 te rop sorunu vardı. Bu sorun hala devam ediyor mu? Ben parçaları uygun fiyat bulunca almak istiyorum. O zamana kadar (1 ay kadar ) kartı takmaya bilirim. Deneyecek yerim de yok...
  11. O

    VATAN SEPETTE %10 İNDİRİM + PARAF KARTLARA 6 TAKSİT 2BİNTL veya 5BİNTL PUAN KAZANMA FIRSATI

    Arkadaş 5080 alayım dedim yüzde 10 indirim oluyor. Yapı Kredi Bankası kartımı girince indirim gidiyor. Neden ???
  12. O

    ❌İndirim Bitti! MSI MAG I360 CORELIQUID SIVI SOGUTMA 3799 TL TEBILON

    ben aldım fiyat 5898 tl olmuş valla çok sevindim bunun e serisini 6700 tl ye alacaktım eski seriymiş 1768588856 Bu arada hepsiburada aynı fiyat 3998 tl ye vade farksız 3 tasit de yapmış satıcı aynı.
  13. O

    KILIT

    Beyler satın almayın ben aldım 😀 mail ime gelen indirme bağlantısı çalışmıyor. Öyle bir bağlantı yok. Keyi göndermiş ama programı göndermemiş arkadaş. Neyse olan 150 TL ye oldu. Siz almayın bari uyarayım.
  14. O

    🔥İndirim Kaspersky'de Efsane Cuma Fırsatı başladı

    Bilmem gelen mesajı söylüyorum.
Geri
Top