Ben hiç bi uyarı almadım. Dediğim adımları yapıp kredi kartı ile ödeme seçeneğine bastım ve siparişim onayladı. Az önce de telefonuma mesaj geldi. Başka bi tarayıcı ile dediğim şekilde yapar mısınız? Arkadaşlarıma da söyledim. Onlar da aldı. Bir sorun yaşamadılar. Sizin neden böyle bir sorun...
Denedim şimdi bi tane sipariş oluşturdum. Direk ürünü sepete ekleyip, kodu uyguladım. Misafir üyelikle de satın aldım. Bilgilendirme için teşekkürler. İş yerinde oldukça işe yarar.
Benim kargo da henüz çıkmadı. Yeni sipariş versem de 19’u teslim diyo 🤦♂️🤷♂️
1741938172
10 martta verdiğim siparişi hala bekliyor. Kargoya verilmedi. Görüşüp hızlandırmak açısından bir numara ya da bir yol var mı arkadaşlar? Benden sonra sipariş veren arkadaşım 2 gündür kullanmaya başladı ama...
Fiyatı çok iyi. Alıp pişman olacak yoktur sanırım. Ben karar veremeden stok bittiği için alamayanlardanım. Alan herkese hayırlı olsun. Çok iyi monitör kağıt üstünde.