kanka zaten ben 10 lvl olan adamlarla da maç oynadım o yüzden biliyorum gerçekten onlar da kötü oynuyorlar ama en azından 3-5 adam vuruyorlar.
Ben hesabımı faceitin başlangıç elosu sistemi değiştikten sonra açtım 3te başlattı da kanka isterse 7 de başlatsın görüyon 2.2 kd bile yetmiyor maçı...
kanka bi ara 2 kişi fena troll oynamıştık da ikide bir nick değiştiriyorduk aldanma onlara
1768846270
https://www.google.com/url?sa=E&source=gmail&q=https://steamcommunity.com/id/CptParonim al bak son nicklere
en son oynadığımda almıştım bişey değişti mi diye sorarsan hayır.
1768838288
nick aynı profil fotoğrafı aynı
1768838324
https://www.google.com/url?sa=E&source=gmail&q=https://steamcommunity.com/id/CptParonim
Kanka bak girdim mesela takımı sana özetleyeyim, 1 tane adam akıllı insan geldi sarı nine diye 1.8 kd ile oynadı pembe yere bakıyor mavi özürlü gibi konuşuyor yeşil de dediğim hiçbişeyi anlamıyor, ikide bir önüme flash yiyorum ve en uzun round 1.10 da bitti kanka şimdi ben ne yapayım nasıl...