Tıraş makinesi alıp kullanıp iade edeni bile gördüm maalesef Amazonun ve de ürünü satın alan diğer kişilerin hakkına giriyorlar. Amazonun 30 gün boyunca iade süresi suistimal ediliyor. Normalde diğer siteler en fazla 14 gün iade hakkı veriyor. Yazık gerçekten...
Bende de XB one X vardı.Sattım ama yeni nesil XB bekliyorum almak için.Oyunlar daha ucuz.Ayrıca elimdeki satın almış olduğum tüm oyunlar XB mağazasından aldım.Dediğiniz gibi daha ucuza mal oluyor.Beklemedeyim dediği gibi ama TR şartlarında XB alan pek yok.Gamepass ucuzken rağbet vardı ama...