Samsung oled monitörüm var gayet başarılı. Tv de evet tv yayınları izliyoruz prime hbo gibi uygulamaları da kullanıyoruz. Mini led ile arasın da dağlar yoksa yada şu an kullandığım tv ile extra masrafa girmeyeyim ama ciddi görüntü kalitesi artacak ise almak isterim mini led yada oled.
Yani acelem yok aslın da 8 sene önce Philips 55 pus 8503 kullanıyorum Kanada üretimi diye almıştım hala çalışıyor ama yavaşlama çok fazla oldu. Değiştireyim diyorum bu model dikkatimi çekti.
Bu modele indirim mi beklesem yoksa konu başlığındaki modeli alıp geçmeki daha mantıklı olur?
https://www.vatanbilgisayar.com/grundig-55go975a-55inc-139-cm-4k-uhd-google-smart-oled-tv-uydu-alicili.html
Axe favorim Apollo ve Afrika olanı. Blade kampanya dan hb de 9 tane aldım çok kötü kokusu eser miktarda. Kampanya için üretilmiş diye düşünüyorum ucuza aldık derken havaya para verdim. Bu kampanya için de aynısı olabilir bilemem zaten extra büyük.
Araştırma yapayım hocam bakayım var mı. Üstteki toz filtresini öne takayım dedim de küçük kaldı. Fanlar 750 900 rpm de dönüyor sadece system fan 1 ki o da işlemci fanı bir tanesi 1100 lerde geziyor. Kasa yerde duruyor acaba yükseltme yapsam yani masa boyuna kadar yükseltsem çözüm olur mu acaba...
Pazartesi den beri 2.4 ghz de kullanıyorum ilk defa bugün oyundayken bağlantısı koptu usb çıkardım taktım düzelmedi yani bağlanmadı sonra kabloyu taktım oyuna öyle devam ettim. Oyun bittikten sonra tekrar kalibrasyon yaptım sorun düzeldi. Oyunun orta yerin de kopması büyük sıkıntı.
Bluetooth denemedim bro alıcıyı taktım sonra kablosunu taktım sekronize ettim 2.4 ile bağladım. Bluetooth için video izlemiştim orada tekerleğe basılı tutmak gerekiyordu galiba.