Başta 17 alacaktım daha sonra 17 pro aldım
17 pro + ekran koruyucu + lens koruyucu + 2 yıllık kasko 128 bin tl olarak (hepsi troydan orjinal mağazadan) ama ticari kartla vergi indirimi aldığım için bana 108 bin TL'ye geldi
bugunde telefonu düşürdüm ve inşallah koruyucudur ekranı çıkarmadım ama...
Şubat ayının başlarında yaklaşık 1 hafta gibi bir süre boyunca internetimizde kopmalar donmalar hız düşüşü yaşadık 50 defa müşteri hizmetleri ile görüşmem sonucunda arıza kaydı oluşturduklarını ve problemin bizden kaynaklanmadığını gördükleri durumda ücretsiz servis olacağını ifade ettiler...
Futbol takımımızın instagram sayfasını yönetiyorum ve rakibimiz böyle videolar yapabiliyo bense daha çok matchday görselleri falan yapıyorum bu tarz videoyu nasıl yapabilirim açıklarsanız sevinirim
dahasıda var bakmak isteyenler için insta yenidoğanserdarspor
Tr iphone 17 255gb 78k alacagim bu otv muafiyeti falan gelecek diyolar ogrenciye ne diyosunuz bana kalirsa 78k olan bir telefona gelmez gelse bile iphone temiz kullaninca ayni piyasadan gidebiliyo
yani telefonda çok oyun vs oynamıyorum
bazen maç izlerim video izlerim onun dışında sosyal medya
üviye giderken bakıyorum vs şarjını yiyorum genelde teleofunun çok elimde oluyo sabah 100se bazen 1 kere daha şarja takıyorum;insanların dediğine göre s25u daha mantıklı gibi duruyo