16gb ram ve 1tb ssd işinizi görmeyebilir ayrıca ssd de NQ yerine NM790 alırsanız ömrü daha çok olur. PSU takılı kasalar yerine de ayrı kaliteli bir tane https://www.akakce.com/power-supply/en-ucuz-enermax-revolution-iii-erv1000g-ahg-mac-1000-w-fiyati,1448021221.html olarak bunu tercih edebilirsiniz.
6400 olanı almak en mantıklısı gecikme süresi olarak da tam amd işlemciler ile uyumlu. Zaten aldıktan sonra kullanırken 6000 sabitlersiniz daha iyi olur.
Ben akşam sakin kafayla girip oyunu oynayacağım için gün ışığı gibi bir derdim yok aynı zamanda renk doygunluğu olarak qd-oled, woled panellere göre daha iyi mavi ışıkdan dolayı o yüzden benim seçimim qd-oled di.
VA mini ledler siyahı olede en yakın olandır fakat ips mini led tam siyah olmayabiliyor. Direkt oled veya mini led uğraşmayım diyorsanız fast-ips en mantıklısı gibi.
Woled panelden uzak durun hocam metin netliği kötü oluyor ki sizin işiniz bu direkt. Oled alacaksanız qd-oled ayrıca va panel az sağdan soldan çevirmeyle renkler bozulmaz kolay kolay, tn panel de olur o.
120k bütçe ile çok rahat 5070ti sistem toplayabilirsiniz, hatta o fiyata 5080'li sistemler var tabi diğer parçalardan kısılmış şekilde. Beyaz parçalar normalden daha pahalı olabiliyor eğer ekran kartını filan beyaz almayı düşünüyorsanız. Görsellik mi performans mı daha önemli sizin için bazıları...
Şuan zaten fiyatı fırlamış olan ramlere ek olarak baktığım ramlerinde stoku bitiyor. Daha önce hiç 2. el bilgisayar parçası almadım o yüzden çekiniyorum ama böyle giderse yapacak bir şey kalmayacak.
Sıvı soğutucu
- https://www.sinerji.gen.tr/nzxt-kraken-plus-360-rgb-white-360-mm-intel-1700p1851p-amd-uyumlu-sivi-sogutucu-p-57292?srsltid=AfmBOop3TDrbHDeChcBcGW0cqlutssDiTDeaw6T6ZWL_09IYk-Cf_ZUqom0
-...
Yazdığın ana kart ileride işlemciyi yükseltmek istediğinde de iş görür yada diğer arkadaşın önerdiği gibi biraz daha ucuz olsun ben sonra anakartı da değiştiririm dersen B650m-r de işini rahatlıkla görür. Ama b850 giriş seviye bir kart almaktansa şuan baktığını almak daha mantıklı olur.
Millet buraya merak ettiği cevapları öğrenmek için de gelebilir, konu seni çekmediyse altına cevap yazmana gerek yok. Her şeyde bir sözüm olsun en mantıklı ben oluyum derken saçmalıyorsunuz.
2k için ucuz bir seçenek ama fps oyunları filan zor
Oled alırken qd-oled mi woled mi istiyorsun. Ben akşamları oyun oynarım renkler en güzel haliyle olsun dersen qd-oled ama sabah aydınlık bir yerde oynamaya çalışırsan siyahlar mora kaçabiliyor. Sıvı soğutmalı ve yazılımsal olarak desteklenen ama son çıkan nesil 3 temeli olsa da daha çok nesil...
Gereksiz demem de o yüzden aslında bu anakartlara bu kadar para vermek yerine diğer bileşenleri yükseltmek daha mantıklı geliyor ama anakartı da iyi bir şey alıp ileride diğer parçaları yükseltmek istediğim zaman hiç anakartla uğraşmadan yapabilmek istiyorum. En sonunda bu 3 modelden hangisi...
Bir kaç video da gördüğüm kadarıyla 3 adet anakart modeline bakıyorum şuan fakat bunlar sanki bu işlemci için gereksiz üst segment gibi geldi. Tabi çok bir bilgim yok bahsettiğim anakart modellerini aşağıya yazacağım ama başka önerilere de tamamen açığım.
[H3...