hayır değil, şu an 110k kasa aslında bana 50k olmuş oldu 60 amazon hakkından dolayı. 34K 9 taksit de monitör olacak. 2k de ikinci el 1080 p monitör buldum oledde günlük dersler için falan risk olmasın diye.
1782301223
bileşenler biraz kaliteli oldu farkıdnayım aslında daha ucuza kapanabilirdi...
Sistemin son hali sepet:
Arctic Liquid Freezer III Pro 360 ARGB
9070 xt
9700x/9800x3d (son fiyata göre bakacağım)
msi x870 edge ti
NZXT C1000 White Gold
2x16 corsair 6000mhz ramler
kingston 1tb ssd
kasayı bekletiyorum iyice bakacağım en güzelini bulmaya.
Monitör de samsung oled g6 500hz...
teşekkürler hocam buna bakarak da güncellemeler yapacağım
1782298528
abi yıllardır iyi setup istiyorum, önce giriş seviye oyun bilgisayarı için iyi lise kazanma şartı koydular ve aldılar sonra da 2 yaz onunla çalışıp hak ederek iyi sistem almamı istedi babam. Para ondan çıkacak haliyle doğrudan...
80-90 benden 60 da alışveriş hakkım var
1782297913
beyaz iyi olur ama siyav beyaz karma da olur
1782297986
büyük sayılmam 16 yaşındayım, 2 yazdır çalıştım bayağı pederin yanında finalde bunu hak etmek için.
kasa dolu ve heybetli görünsün istiyorum o yüzden arkadaşın dediği olabilir bence. sıvı soğutmayı daha ucuz bir msi ile değiştirdim, ramleri de de ucuzlattım. anakarta bayılalım biraz daha ömürlük olur
daha pahalı oluyor ama belki diğer parçalardan kısılırsa kurtarır. sıvı soğutmayı 240 a çekersem falan
1782296502
yok ben eğitmeyi bilmiyorum günlük işlerde kullanıyorum yapay zeka dil modellerini
o zaman ekran kartını amd de yapabilirim arkadaş chatgpt için nvidia almaya gerek yok dedi artmazmış performansı 9070 XT 4k sarar mı darboğaz olur mu işlemciyi de 7800x ya da 9bin x3d çekeriz akarız
chatgpt ve gemini falan kullanacağım sadece. Öyle diyorsanız o zaman gpu düşürmeliyim diye anlıyorum hatta işlemci de fazla gibi. O zaman 4k monitör bakabiliriz