ProGamer06 isimli üyenin son içerikleri

  1. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    haklısınız tabii ben misal olarak dedim. sağ olun her şey için.
  2. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    hayır değil, şu an 110k kasa aslında bana 50k olmuş oldu 60 amazon hakkından dolayı. 34K 9 taksit de monitör olacak. 2k de ikinci el 1080 p monitör buldum oledde günlük dersler için falan risk olmasın diye. 1782301223 bileşenler biraz kaliteli oldu farkıdnayım aslında daha ucuza kapanabilirdi...
  3. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    110 civarına kasa tamamen halloluyor şu an
  4. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    Sistemin son hali sepet: Arctic Liquid Freezer III Pro 360 ARGB 9070 xt 9700x/9800x3d (son fiyata göre bakacağım) msi x870 edge ti NZXT C1000 White Gold 2x16 corsair 6000mhz ramler kingston 1tb ssd kasayı bekletiyorum iyice bakacağım en güzelini bulmaya. Monitör de samsung oled g6 500hz...
  5. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    Sağ olun bilgiler için, siz anlattıkça öğreniyorum. AAA oyun da oynuyorum rekabetçi de oynuyorum. Mesaj arasında belirtmiştim ama doldu tabii başlık
  6. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    teşekkürler hocam buna bakarak da güncellemeler yapacağım 1782298528 abi yıllardır iyi setup istiyorum, önce giriş seviye oyun bilgisayarı için iyi lise kazanma şartı koydular ve aldılar sonra da 2 yaz onunla çalışıp hak ederek iyi sistem almamı istedi babam. Para ondan çıkacak haliyle doğrudan...
  7. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    80-90 benden 60 da alışveriş hakkım var 1782297913 beyaz iyi olur ama siyav beyaz karma da olur 1782297986 büyük sayılmam 16 yaşındayım, 2 yazdır çalıştım bayağı pederin yanında finalde bunu hak etmek için.
  8. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    Amazondan 60k alışveriş hakkım var üstüne taksitle 80-90 k girebilirim
  9. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    9700x 4k desteklerse 9070 xt yi alırım daha da para artar
  10. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    sağ olun abiler hepiniz bu arada youtube'de kel bir herife yazdım danıştım beni tersledi o siz yardımcı oldunuz
  11. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    sistem ilk haline göre çok daha ucuzladı bayağı para arttı monitörü 4k çekebilirim ve hatta ekipman parası kalıyor
  12. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    kasa dolu ve heybetli görünsün istiyorum o yüzden arkadaşın dediği olabilir bence. sıvı soğutmayı daha ucuz bir msi ile değiştirdim, ramleri de de ucuzlattım. anakarta bayılalım biraz daha ömürlük olur
  13. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    daha pahalı oluyor ama belki diğer parçalardan kısılırsa kurtarır. sıvı soğutmayı 240 a çekersem falan 1782296502 yok ben eğitmeyi bilmiyorum günlük işlerde kullanıyorum yapay zeka dil modellerini
  14. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    o zaman ekran kartını amd de yapabilirim arkadaş chatgpt için nvidia almaya gerek yok dedi artmazmış performansı 9070 XT 4k sarar mı darboğaz olur mu işlemciyi de 7800x ya da 9bin x3d çekeriz akarız
  15. P

    Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

    chatgpt ve gemini falan kullanacağım sadece. Öyle diyorsanız o zaman gpu düşürmeliyim diye anlıyorum hatta işlemci de fazla gibi. O zaman 4k monitör bakabiliriz
Geri
Top