Yeni monitör alacağım bütçem 14k en fazla 15k bu mödeli gözüme kestirdim 10bit 240hz 2k ips hdmi ile kullanacağım için 2.1 var ( laptobum var Asus ROG Strix G16 13. Nesil Core i7 13650HX - RTX 4050 - 6 GB - 16 GB - 512 GB) bu özellikleri var bundan kaynaklı terci ediyorum sizin fikirleriniz...
ben şu anda delta 2 kullanıyorum kendisi 2 kez servise gönderdim sorun yaşadığım için 2 seferde ürünümü değiştirdiler ondan önce laptop deneyimim oldu onda dilimi yaktılar o yüzden garanti veremem her şey şans işi hocan maalesef
bence asus rog oled 4k 240hz monitörlerini bakmanı tavsiye edebilirim aklında bir marka yoksa ama hiç kullanmadım bilmeni isterim o bütçe ile aklıma gelen ilk monitör o oldu
Hocam bu gönderiyi attığım gün başvurdum bugün saat 10 gibi bana mail ile ulaştılar 30 iş günü içinde para hesabınızda olur dediler sen de istersen bir sorgula bir hata olma payı vardıt belki
Monitör bacağı kulanmayacağım için maalesef malzeme kalitesine önem veriyorum ekstra galiba asus hayranı olabilirim laptopbum https://www.vatanbilgisayar.com/asus-rog-strix-g16-13-nesil-core-i7-13650hx-16gb-512gb-16inc-rtx4050-6gb-w11.html
kulaklığım delta 2 farem asus rog keris
ASUS ROG kullanıyorum 2 yıldan beri kullanıyorum kasa bakımında öneririm eco moda alınca işlemci üzerinden çalışıyor sistem 4.5 saat ekran süresi verdi. Sadece şu anda fiyatları nasıl bilmiyorum. Ben 45k almıştım sadece tek eksisi pil sağlıyım haziranda 2 yıllık olacak ve %76.6 bu benim kullanma...
https://www.gaming.gen.tr/urun/453101/asus-rog-strix-xg27acs-27-inc-180hz-1ms-2k-qhd-adaptive-sync-fast-ips-pivot-gaming-monitor/
BU monitörü alasım var 12.200 TL bin TL Asus rog ürün olduğu için nakit ile 11.200 TL oluyor sizce alınır mı? alınmazsa daha iyi monitör önerir misiniz
Malzeme...
https://www.vatanbilgisayar.com/asus-rog-strix-g16-2-nesil-core-ultra-7-255hx-rtx5070ti-12gb-32gb-1tb-16inc-w11.html
Sizce bu bilgisayar bu fiyata alınır mı?
Üniversitede ve oyun oynamak için kulanacağım.
Merhabalar 2 tane sikinim var bunları bynogame de satmak istiyorum. Kazıklanmada satışı gerçekleştirmek istiyorum. Bu skinleri için bana bir satış fiyatı önerir misiniz.
StatTrak™ AWP | Neo-Noir (Minimal Wear)
StatTrak™ M4A4 | Neo-Noir (Minimal Wear)