Proxy. isimli üyenin son içerikleri

  1. P

    2k Asus Mönitör Tavsiyesi

    Yeni monitör alacağım bütçem 14k en fazla 15k bu mödeli gözüme kestirdim 10bit 240hz 2k ips hdmi ile kullanacağım için 2.1 var ( laptobum var Asus ROG Strix G16 13. Nesil Core i7 13650HX - RTX 4050 - 6 GB - 16 GB - 512 GB) bu özellikleri var bundan kaynaklı terci ediyorum sizin fikirleriniz...
  2. P

    4k veya 2k Monitör Önerisi

    ben şu anda delta 2 kullanıyorum kendisi 2 kez servise gönderdim sorun yaşadığım için 2 seferde ürünümü değiştirdiler ondan önce laptop deneyimim oldu onda dilimi yaktılar o yüzden garanti veremem her şey şans işi hocan maalesef
  3. P

    4k veya 2k Monitör Önerisi

    bence asus rog oled 4k 240hz monitörlerini bakmanı tavsiye edebilirim aklında bir marka yoksa ama hiç kullanmadım bilmeni isterim o bütçe ile aklıma gelen ilk monitör o oldu
  4. P

    ASUS Rog Mönitör alınır mı?

    Hocam bu gönderiyi attığım gün başvurdum bugün saat 10 gibi bana mail ile ulaştılar 30 iş günü içinde para hesabınızda olur dediler sen de istersen bir sorgula bir hata olma payı vardıt belki
  5. P

    ASUS Rog Mönitör alınır mı?

    Monitör bacağı kulanmayacağım için maalesef malzeme kalitesine önem veriyorum ekstra galiba asus hayranı olabilirim laptopbum https://www.vatanbilgisayar.com/asus-rog-strix-g16-13-nesil-core-i7-13650hx-16gb-512gb-16inc-rtx4050-6gb-w11.html kulaklığım delta 2 farem asus rog keris
  6. P

    60-70k laptop önerisi

    ASUS ROG kullanıyorum 2 yıldan beri kullanıyorum kasa bakımında öneririm eco moda alınca işlemci üzerinden çalışıyor sistem 4.5 saat ekran süresi verdi. Sadece şu anda fiyatları nasıl bilmiyorum. Ben 45k almıştım sadece tek eksisi pil sağlıyım haziranda 2 yıllık olacak ve %76.6 bu benim kullanma...
  7. P

    ASUS Rog Mönitör alınır mı?

    Benin Delta 2 kulaklığım var az önce doldurdum formu 2 hafta beklerim göndermezler ise 12k alırım yapacağım çok bir şey yok. Fikrin için de sağ ol.
  8. P

    ASUS Rog Mönitör alınır mı?

    https://www.gaming.gen.tr/urun/453101/asus-rog-strix-xg27acs-27-inc-180hz-1ms-2k-qhd-adaptive-sync-fast-ips-pivot-gaming-monitor/ BU monitörü alasım var 12.200 TL bin TL Asus rog ürün olduğu için nakit ile 11.200 TL oluyor sizce alınır mı? alınmazsa daha iyi monitör önerir misiniz Malzeme...
  9. P

    Öneri Sizce bu fiyata alınır mı?

    https://www.vatanbilgisayar.com/asus-rog-strix-g16-2-nesil-core-ultra-7-255hx-rtx5070ti-12gb-32gb-1tb-16inc-w11.html Sizce bu bilgisayar bu fiyata alınır mı? Üniversitede ve oyun oynamak için kulanacağım.
  10. P

    10K Önerdiğiniz oyuncu koltuğu

    Ben exvega abdromeda 2025 kumaş olanını almayı düşünüyorum bu fiyat bandında önerdiğiniz neler vardır? [H3 id='httpsexvega.comexvega-andromeda-2025-kumas-oyuncu-koltugu-tachyon-edition']https://exvega.com/exvega-andromeda-2025-kumas-oyuncu-koltugu-tachyon-edition[/H3]
  11. P

    Öneri Cs 2 skinlerimi satmak için fiyat araştırması.

    Sadece omuz destek kısmında küçük bir çizik var 1758041057 dm nasıl giriyorum hocam bilgim yok bu konuda çok az kullandığım için
  12. P

    Öneri Cs 2 skinlerimi satmak için fiyat araştırması.

    m4a4 için ne dersiniz hocam
  13. P

    Öneri Cs 2 skinlerimi satmak için fiyat araştırması.

    oyun içinden görsel atmamı ister misin? 1758040658 StatTrak™ Hocam 2 silahımda Benim sana verdiğim fiyat şu anda oradaki en düşük fiyat
  14. P

    Öneri Cs 2 skinlerimi satmak için fiyat araştırması.

    2850 satışa koymayı düşünüyorum. Fiyatın fazla olduğunun farkındayım pazarlığa açığım
  15. P

    Öneri Cs 2 skinlerimi satmak için fiyat araştırması.

    Merhabalar 2 tane sikinim var bunları bynogame de satmak istiyorum. Kazıklanmada satışı gerçekleştirmek istiyorum. Bu skinleri için bana bir satış fiyatı önerir misiniz. StatTrak™ AWP | Neo-Noir (Minimal Wear) StatTrak™ M4A4 | Neo-Noir (Minimal Wear)
Geri
Top