QTuran isimli üyenin son içerikleri

  1. Q

    Öneri Anime Tarzında Klavye Önerisi

    Ya internette görmüştüm anime karakteri çizilmiş klavyeye.
  2. Q

    Öneri Anime Tarzında Klavye Önerisi

    Arkadaşlar selam, anime tarzında numlocksuz bir klavye almak istiyorum. Mümkünse Türkiye içerisinden, gümrük ile uğraşmak sanırım baya bir zahmetli. Bütçem ise 4000-6000 arası. Bu fiyatlara var mı onu da bilmiyorum. Yoksa normal gaming klavye de önerebilirsiniz. Şimdiden teşekkürler. :)
  3. Q

    Yardım Kasadaki yukarıda bulunan egzoz fanım ses çıkarıyor ve yavaş dönüyor.

    Kasamda 3 tane egzoz fan var. 1'i arkada 2'si yukarida. Bu yukarıda olan egzoz fanlarımdan birisi yüksek ses çıkarıyor ve yavaş dönüyor, fakat bilgisayarı açınca ilk 1-2 saniyede normal donüyor ve ses çıkmıyor. Ayrıca kablo temas etmiyor. Kasam: MSI MAG FORGE 120A AIRFLOW RGB Video...
  4. Q

    Öneri 9700X için hangi soğutucuyu almalıyım.

    Özelleştirme kısmında 360mm veya 280mm yok dostum maalesef. Sistemin linkini yukarı bıraktım oradan gidip bakabilirsin olan soğutuculara.
  5. Q

    Öneri 9700X için hangi soğutucuyu almalıyım.

    Dostum peki bu alınır mı? Phantom Spirit kadar iyi mi mesela? https://www.incehesap.com/cooler-master-hyper-622-halo-argb-white-edition-rr-d6ww-20pa-r1-120mmx2-islemci-sogutucu-fiyati-75297/ 1748449434 Evet toplayabilirim bütçe max 72K.
  6. Q

    Öneri 9700X için hangi soğutucuyu almalıyım.

    Hazır sistem alacağım ve maalesef onlar yok. Sistemin linkini atayım. https://www.incehesap.com/whitefox-tavsiye-sistem-fiyati-58700/?hsu=795669,911361,329103,329106,1704705,1688186,2303671
  7. Q

    Öneri 9700X için hangi soğutucuyu almalıyım.

    Merhaba dostlarım. 9700X işlemcim için bu soğutuclar arasında kaldım, sizler hangisini önerirsiniz. 1: https://www.incehesap.com/lian-li-galahad-ii-lite-performance-240mm-siyah-argb-islemci-sivi-sogutucu-fiyati-76673/ 2...
  8. Q

    ASUS ROG XG27ACS Monitör nasıl? Alınır mı?

    Merhabalar. Eski monitörümü satıp, peşin fiyatına 3 taksit ile ASUS ROG XG27ACS almayı düşünüyorum. Sizce almaya değer mi? Kullanan arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim. VA panele sahip Samsung modelleri tercih etmiyorum. VA panel önermeyin.
  9. Q

    Taksit ile en fazla 10.000TL´ye kadar 2K monitör önerisi.

    Merhaba 2K monitör almak istiyorum ve taksit ile alacağım. Taksit ile en fazla 10.000TL ödeyebilirim.
  10. Q

    ASUS TUF GAMING VG27AQL3A Monitör alınır mı?

    @Sidar... Memnun musunuz peki?
  11. Q

    ASUS TUF GAMING VG27AQL3A Monitör alınır mı?

    Bu monitör nasıl dostum. Sence alınır mı? https://www.vatanbilgisayar.com/asus-27-rog-strix-xg27acs-1ms-180hz-2k-ips-freesync-g-sync-gaming-monitor.html
  12. Q

    ASUS TUF GAMING VG27AQL3A Monitör alınır mı?

    Taksit ile alacağım, taksit ile alınca Philips´in fiyatı bütçemi aşıyor. 1743596946 Link atabilir misiniz?
  13. Q

    ASUS TUF GAMING VG27AQL3A Monitör alınır mı?

    Merhaba dostlar. Yeni bir monitör almak istiyorum, şuan da kullandığım 1080P ve 2K´ya geçmek istiyorum. "ASUS VG27AQL3A" adlı bu monitörü buldum, fiyatı 9800TL. Sizce bu monitör alınır mı? Önerilere açığım fakat. Taksit ile alacağım, taksit ile 10.000TL´yi geçmemeli.
  14. Q

    rtx 4070 ekran kartımı rx 7800xt mi

    NVIDIA öneririm daha stabil çalışıyor, teknolojisi daha iyi ve daha yaygın render performansı daha iyi, RTX teknolojisi daha iyi. Ancak RX 7800XT saf kas olarak daha önde.
  15. Q

    2000TL M2 SSD önerisi

    Anakartım B650M-P 2 adet gen 4 m2 yuvası mevcut. Bütçem en fazla 2000TL. Bu bütçede 1TB DRAM´i olan M2 SSD önerir misiniz.
Geri
Top