Düz s25 al, wxynosta çekirdek sayısı 10 ama abi bu cihazlar bilgisayar değil 24 çekirdek olsa saha iyi olacak diye bir şey yok. 8 ideal ve uzun zamandır standart bu yüzden optimizasyonu daha iyi olacaktır, kaldı ki snapdragonlar zaten uzun vadede daha iyi optimizasyon ve stabilite sunuyor. Ben...
Hocam s25 ultra tavsiye ederim ben. Snapdragon yıllar içinde saha stabil kalıyor bir de s25 ultranın ekranı net daha iyi yansıma engelleyici kaplaması da var sonuçta. Kamera düzeni olarak da daha iyi, kalem de var. Daha büyük olmasını seversin sevmezsin ona bir şey diyemem.
Zotac ve inno ayni şirketin urunleri ikisi de güzeldir ancak buradaki model sff olduğundan ince ve hafif bu sebepten dolayı iyi bir termal performans beklemeyin. Bende 5090 inno3d x3 var, 5090'larının giriş modeli ama vapor chamber olduğundan gaming trio seviyesinde mesela soğutması ventusu...
Kardeşim ürünün hedef kitlesi sen değilsin demekki ama para vermeden adamların milyonlarca dolar verdiği bir ürünü lisanssız bir şekilde kullaniyorsun. Kendince kılıfına uydurunca suç/günah olmaktan çıkmıyor yani. Bana yan baktı o yüzden bıçakladım gibi bir şey bu dediğin, neticeye bakacaksın.