Şuanda aktif olarak iPhone 15 kullanıyorum cıhazımın şarjı aşırı hızlı bitmeye başladı ısınma problemleri derken artık satmak istiyorum sattığım zaman bana 15 i aratmayacak android bir cihaz arıyorum önerilerinizi beklerim.
yeni bir acer nitro 5 aldım klavyede Numlock un yanında bir N tuşunun olduğunu farkettim kontrol merkeziymiş biraz araştırdım ama indirmenin bir yolunu bulamadım yardımcı olabilcek biri var mı?