valla aynı sorunu bizde yaşadık yabancılarının kurdugu takımlara giriyorum hazır veriyoruz odadan atıyorlar maçlara ne yaptıysam başlayamadık bilen varsa yazsın lütfen ya
aga ben dediklerini yaptım hatta drexmod varmış onuda indirdim arkadaşlarda aynı şekil oyuna başla diyoruz sayıyor oyunu başlatmıyor maçı açmıyor birtürlü başka bişeymi yapmamız lazım bilen varsa yazsın lütfen