Rainbow isimli üyenin son içerikleri

  1. R

    Empire Earth online nasıl oynanır?

    valla aynı sorunu bizde yaşadık yabancılarının kurdugu takımlara giriyorum hazır veriyoruz odadan atıyorlar maçlara ne yaptıysam başlayamadık bilen varsa yazsın lütfen ya
  2. R

    EMPİRE EARTH 1 MULTİPLAYER MODDA ARKADAŞLARLA NASIL OYNAYABİLİRİZ ?

    EMPİRE EARTH 1 ONLİNE OYNAYAN VARMI BİRTÜRLÜ YAPAMADIK 3 ARKADAŞ OYNAMAK İSTİYORUZ NASIL OYNAYABİLİRİZ
  3. R

    Empire Earth online nasıl oynanır?

    aga ben dediklerini yaptım hatta drexmod varmış onuda indirdim arkadaşlarda aynı şekil oyuna başla diyoruz sayıyor oyunu başlatmıyor maçı açmıyor birtürlü başka bişeymi yapmamız lazım bilen varsa yazsın lütfen
  4. R

    Mavi Ekran Bilgisayar kasasından USB Belleği çıkarınca Mavi Ekran alıyorum.

    Bende USB Takıyorum PC e Film Atıyorum PC den Sokunce Oyuna Gireceğim Lap Mavi Ekran ve bu hata nedir bunun sebebi 🥺KERNEL SECURİTY CHECK FAİLURE
Geri
Top