Merhaba arkadaşlar bir sistem almak istiyorum yer Batman ve sarı sitedeki ilanlara bi ara göz gezdirdim bu ilan karşıma çıktı sizce alınır mı? bu sistem alınırsa ne kadara alınmalı?
Sistem
Şuan aktif olarak kullanıyorum 3 yılı oldu galiba dehşet bir kart ya birde bende XT versiyonu var düşünmeden alabilirsin kardeşim bir sorunda sorabilirsin şu ana kadar hiç hatayla felan karşılaşmadım bile
Reis o paraya güzel bişi istiyorsan beyaz sıkıntı ya siyahtan güzel bişi çekersin o paraya ama
1779638751
Birde ne istediğini belirtirsen daha uygun bişiler buluruz 9060xt, 5060ti gibi