20-30 bin TL arası sıfır telefon önerisi alabilirmiyim.
Aklımda nothingphone 3a ve nova var.
xiaomi tayfasından herhangi bir telefonu düşünmüyorum.
Teşekkürler
Daha önce yazmıştım. depodan aldığım
yeni gibi yazan 3 adet razer mouse 3 üde pislik yırtık içinde geldi. kutuların içi parçalanmış. amazona da kızamıyorum , onu iadeye gönderen zihniyet işte, problem orda