yok az daha ekle git atk a9 al daha iyi ama ordan önerimde plus modeli olur kullandım öneriyorum ama iade meselesini unutmayın wraith iade konusunda çok...
Metin bana ait değildir.
P için başlamayı düşünüyorsanız rekabetçi PvP sadece arena üzerinden dönüyor ancak onda da class dengesizlikleri yüzünden ciddi...