ravion isimli üyenin son içerikleri

  1. R

    ❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

    Kaç tane satıldı acaba, incehesap sabah 9 da işe başladıklarında patron site sorumlusunu kovar herhalde 😅
  2. R

    ❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

    Karıncaya sormuşlar oraya kadar gidemezsin demişler, karıncada en azından yolunda ölürüm demiş bizimkide o hesap 😅😅😂
  3. R

    ❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

    Ben de aldım bakalım gelecek mi 😅
  4. R

    Öneri Ryzen 7 7800x3d Undervolting

    Umarım çıkmaz 😅 süprize gerek yok :)
  5. R

    Öneri Ryzen 7 7800x3d Undervolting

    Çok iyi değerler sadece cinebench'i 10 dakika yapmak kesin sonucu vermeyebilir , 30 dk civarı yaparsan daha kesin sonuçlar alabilirsin :)
  6. R

    Ram İndirimi Gelir mi ?

    Bu sabah çok büyük bir indirim vardı vatanda goodram 32x2gb ddr5 cl32 sadece 27k ya satıldı sınırlı stokta yetişemedim :/ Ram'in normal min fiyatı 55k
  7. R

    Bileşenlerime Uygun Anakart Bulamadım Yardım

    x870 güzel anakart sorun çıkartmaz pek, yukarıda arkadaşın attığı anakart gayet yeterli, anakarta 20 k verme bence
  8. R

    Bileşenlerime Uygun Anakart Bulamadım Yardım

    Knk başlıkta yazdığınla, içerikte yazdığın aynı değil ram mi istiyon anakart mı ?
  9. R

    ❌İndirim Bitti! Asus Prıme Z890m-Plus Wıfı Intel Z890 5.812tl Outlet

    Outlet, genellikle iade edilmiş, kutusu açılmış veya teşhirde kullanılmış ancak çalışır durumda olduğu belirtilen ve daha uyguna satılan ürünlerdir
  10. R

    2000 TL Altı Kablosuz Mouse

    Evet o noktada doğru söylüyorsun,benim elim biraz küçük olduğu için elime tam oturuyor, hissiyatı ve hafifliği çok iyi Mouse almadan önce elinin hangi mouse türüne uygun olduğuna bakmak çok önemli
  11. R

    2000 TL Altı Kablosuz Mouse

    Attack shark x3 kullanıyorum, memnunum şarjı baya gidiyor ayrıca çok hafif bir mouse
  12. R

    Enermax Revolutıon Iıı 1000w 80+ Gold Alınır mı?

    Sorduğun ürünü kullanıyorum çok memnunum 1780954294 https://forum.donanimarsivi.com/konu/enermax-revolion-iii-1000w-inceleme.1221563/ Sağolsun bu arkadaşımız inceleme yapmış okumanı tavsiye ederim 😇
  13. R

    Çözüldü✓ M2 SSD Ye Soğutucu Alınır mı ?

    Evet bu model de termal ped hem alt hem de üst kısıma konulmuş
  14. R

    Enermax Psu Alınır mı?

    Geçen ay aldım, rtx 5070, i712700kf ile kullanıyorum ses olarak hiç bir şekilde rahatsız olmadım, ben alırken 850w 5500 1000 watt 5800 dü , 300 daha koyup 1000 watt aldım 😅😂 1780950373 Geçen ay aldım, rtx 5070, i712700kf ile kullanıyorum ses olarak hiç bir şekilde rahatsız olmadım, ben alırken...
  15. R

    Çözüldü✓ M2 SSD Ye Soğutucu Alınır mı ?

    Maalesef rgb olanlara hiç bakmamıştım :/
Geri
Top