Merhaba, 6 gb olan ramimi yükseltmek için 8gb ram aldım ama bir takım sorunlar çıktı 8+4 yapınca sistem sürekli kendini yeniden başlattı 8+2 yapınca anakart logosunda kaldı 4+2 kulanınca sorunsuz açılıyor
8+4 için kulandığım sistem;
işlemci; i3 530
Anakart;h55-p31
Ram; 8gb(kvr16n11/8) +...
X3440 alacağım aliexpressten ama hangi satıcı güvenilir bilemiyorum ya nasıl güvenilir olduğunu anlamanın bir yolunu yada Güvenli bir satıcının linkini atarsanız güzel olur
Ozaman uygun fiyatlı termal macun önerin varmı tek kulanımlık olsa yeter
1669542514
Birde Anakart bağlantı aparatı içinden çıkar demi Ürün sayfasında görmeedimde @eyupefe3
Snowman m200 alacağım sanırım varmı senini bir önerin Dedigim gibi 3.2ghze kadar yapacağım ocyi pek güçlü birşeye gerek olmaz sanırım bir önerin varmıdır? @eyupefe3
Aralarında pek performans farkı yokmuş sadece Base Ghzi farklıymıs 3440 hem fiyatça daha iyi tercihimi bu yönden yapacagım zaten 3.2ghze kadar oc yapacaağım M200 ve x3440ın yetecegini düşünüyorum
X3440 İşlemci almayı düşünüyorum yanında birde Soğutucu suanki ekran kartım r7 240 3.2 ghz gibi bir değerin rahatlıkla bunu beşleyecegini düşünüyorum yinede ileriye dönük bir şey olsun istiyorum ilerde rx470 vb. almayı düşünüyorum
Teşşekürler.
1669495738
bir şey daha
https://www.n11.com/urun/snowman-amd-intel-cpu-islemci-fani-cift-fan-isikli-rgb-fan-3364057?magaza=incorebilisim&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQiAj4ecBhD3ARIsAM4Q_jGMhMuU25uqPpdV-9kp6oOUSqSz1yuwYTiwTtUFtMcMlewMtqghjl8aApFMEALw_wcB...
Teşekkürler Anladığım kadarıyla en iyi tercih x3440 ve M200 olucak, Bu yıl içersinde bilgisayarı zaten değiseceğim en kötü rx460'a geçmeyi düşünüyorum rx460'ı beşlermi peki?