Resurccations isimli üyenin son içerikleri

  1. R

    H55-p31 + x3440 overclock olmam hatası

    X3440 işlemcimi oc yapıcam ama oc menüsünde oc yapamıyorum kapalı gözüküyor Değerleri değissem bile uygulamıyor, Nasıl oc yapabilriim
  2. R

    ddr3 slot için ram önerisi

    işlemci; i3 530 Anakart;h55-p31 Ram;4gb(kvr16n11/4)1.5v +2gb(elixir m2y2g64cb8hc5n-cg) Ekran kartı;R7 240 4gb Şuanki sistem bu ramleri yükseltmek istiyorum nasıl birsey yapabilirim
  3. R

    Bilgisayara 8gb ram ekledim ama sistem açılmıyor

    Merhaba, 6 gb olan ramimi yükseltmek için 8gb ram aldım ama bir takım sorunlar çıktı 8+4 yapınca sistem sürekli kendini yeniden başlattı 8+2 yapınca anakart logosunda kaldı 4+2 kulanınca sorunsuz açılıyor 8+4 için kulandığım sistem; işlemci; i3 530 Anakart;h55-p31 Ram; 8gb(kvr16n11/8) +...
  4. R

    X3440 için güvenilir aliexpress satıcısı

    Ordada yok 1669581205 Sanırım En çok geri dönüs ve şiparis alan bu Dğileri 30-40 şatıs 10 yorumdu bu satıcıdan alacagım. 1669581374...
  5. R

    X3440 için güvenilir aliexpress satıcısı

    Aliexpress hakkında bilginiz varmıdır?
  6. R

    X3440 için güvenilir aliexpress satıcısı

    Ankara içersinde Sadece X3440 satan yok Hepsi sistme satıyor mevburen aliexpressten alacagım
  7. R

    X3440 için güvenilir aliexpress satıcısı

    Link atarmısınız 2.el
  8. R

    X3440 için güvenilir aliexpress satıcısı

    X3440 alacağım aliexpressten ama hangi satıcı güvenilir bilemiyorum ya nasıl güvenilir olduğunu anlamanın bir yolunu yada Güvenli bir satıcının linkini atarsanız güzel olur
  9. R

    r7 240 için 1156 pin işlemci önerisi

    Ozaman uygun fiyatlı termal macun önerin varmı tek kulanımlık olsa yeter 1669542514 Birde Anakart bağlantı aparatı içinden çıkar demi Ürün sayfasında görmeedimde @eyupefe3
  10. R

    r7 240 için 1156 pin işlemci önerisi

    Snowman m200 alacağım sanırım varmı senini bir önerin Dedigim gibi 3.2ghze kadar yapacağım ocyi pek güçlü birşeye gerek olmaz sanırım bir önerin varmıdır? @eyupefe3
  11. R

    r7 240 için 1156 pin işlemci önerisi

    Aralarında pek performans farkı yokmuş sadece Base Ghzi farklıymıs 3440 hem fiyatça daha iyi tercihimi bu yönden yapacagım zaten 3.2ghze kadar oc yapacaağım M200 ve x3440ın yetecegini düşünüyorum
  12. R

    İntel xeon x3440 için sogutucu önerisi

    X3440 İşlemci almayı düşünüyorum yanında birde Soğutucu suanki ekran kartım r7 240 3.2 ghz gibi bir değerin rahatlıkla bunu beşleyecegini düşünüyorum yinede ileriye dönük bir şey olsun istiyorum ilerde rx470 vb. almayı düşünüyorum
  13. R

    r7 240 için 1156 pin işlemci önerisi

    Teşşekürler. 1669495738 bir şey daha https://www.n11.com/urun/snowman-amd-intel-cpu-islemci-fani-cift-fan-isikli-rgb-fan-3364057?magaza=incorebilisim&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQiAj4ecBhD3ARIsAM4Q_jGMhMuU25uqPpdV-9kp6oOUSqSz1yuwYTiwTtUFtMcMlewMtqghjl8aApFMEALw_wcB...
  14. R

    r7 240 için 1156 pin işlemci önerisi

    Teşekkürler Anladığım kadarıyla en iyi tercih x3440 ve M200 olucak, Bu yıl içersinde bilgisayarı zaten değiseceğim en kötü rx460'a geçmeyi düşünüyorum rx460'ı beşlermi peki?
  15. R

    r7 240 için 1156 pin işlemci önerisi

    3.2'e Kadar Yapmayı düşünüyorum İnternette 4'e kadar yapanları gördüm. bu değer için bir soğutucu önerirmisin
Geri
Top