RioMack isimli üyenin son içerikleri

  1. R

    CS2 FPSDE ANLIK DÜŞÜLER YAŞIYORUM ?

    sistem 4070 super 12 işlemcvi 14700 kf normalde 250 fps civarında alıyordum ama internet olarak ne zaman fibere geçtim fps de anlık düşüşler yasıyorum 170 150 lere kadar düşüyor bunun nedeni ne olabilir
Geri
Top