şahsen ben olsam anakart prime b650m-r veya b850m-k yapardım, işlemci ryzen 5 9600x ve belki kingston beast 6000mhz cl30 ram. kasa ve içindeki psu hakkında çok bilgim yok ondan şüpheliyim biraz
incehesap fiyatları çok garip geliyor bana, ne onu ne de piyasayı detaylı takip etmedim ama bir akşam fiyatlara bakarken 33k yazan ekran kartı sayfayı yenileyince 41k olmuştu. Sabah yine baktım 33kya geri düşmüş. Bilemiyorum bu neyi etkiliyor ama fiyatlandırma olarak bana kafa kaşıtan çok ürün var