Şu Migros’un hakkı harbiden ödenmez. Sürekli 2 al 1 öde kampanyaları yapıyorlar ve genelde tüm ürünleri gerçekten indirimli fiyattan ve fiyatı şişirmeden yapıyorlar. Helal olsun ne diyelim.
Oled Global’de fiyat artışına giderken, Türkiye’de neden düşüşte? Sebebi çok basit aslında. “Ekonomi kötü olduğu için, 2-3 sene sonra yanma riskini almak istemiyor insanlar. Avrupa’da adamlar 2 gün çalışıp alabildiği için 1 sene sonra yanmasını bile umursamıyor pek.”
Bir ben beğenmedim sanırım. Özelleştirme ile çok daha iyi sistemi İtopya’da alabiliyordun ve adamlar 1 hafta satamadılar bile sistemlerini. Taksit ile alacak varsa bir şey diyemem diğer türlü kayda değer bir fırsat değil bence.
Abi ram dediğin nedir ki? Kapalı kutu yüzlerce ram var 2.El sitelerinde çok daha uyguna. Eğer taksit seçeneğiniz de yoksa gidin 2. El alın geçin. 4-5k’da cebinizde kalır
Arkadaşım başka arkadaşının biletinin görselini gösterip direkt girmiş. Ve çok fazla kişi bu şekilde girdiğini söylüyor. Bilete o kadar para verenlere üzüldüm :D sırf rekor kırılsın diye yapılan saçmalık işte.