Anlamazlar Uğurum. GTX 1060 3 GB vardı, bozulunca kart arayışına girip 7600 XT aldım. CW var diye iade ettim. Sonra 7900 XT aldım. The Witcher 3'te Wattman veriyordu, NFS Unbound input lag yapıyordu ve Fortnite stutter yapınca iade edip 4080S aldım. Sorunsuz kullanıyorum. Oyunlara MFG modu...