Canlar Konuyu Baştan Sona Okudum Ama Cok Fazla Bılgı Kalabalıgı Var sade Bır Sekılde Ozetler Mısınız Acaba Su Anda Sadece garantı Kredı Kartı Kullanmaktayım.
1-2 gun once bende bır guncelleme yaptım s24fe kullanıyorum sarjını cok beyenıyordum telefonun bır anda guncellemeyı yaptıktan sonra sarjı içmeye başladı telefon guncelleme beklıyorum bende.
tangzudan once cloud 3 s wireless kullanmaktaydım hem kafamı cok agrıtıyordu hemde cok buyuktu gereksız agırdı ıem e gecınce bır rahatlık geldı anlatamam sana ses olarak ta gayet tatmın edıcı ancak bendekı cabuk bozuldu 10 gunde
bende iem bakmaktayım tangu vaner sg2 vardı ancak sol kulaktan az ses gelme sıkayetı ıle garantıye yolladım bakalım sonucuna gore bende yenı bırsey almayı dusunuyorum bıraz daha butce arttırıp
Mchose Jet 75 Kullanıyorum Markanın urunlerını Gozum kapalı Alırım Bu Modelı Almasaydım Ikıncı Bır Secenek olarakj Ace68 Alacaktım Model Olarak Gozun Kapalı Tercıh Edebılırsın Fakat Fıyat Konusunda Bır Fıkrım Yok