Mantık hataları dolu gerçekten ellerinde o kadar stok olduğuna inanamıyorum. Hala bi yetkilinin uyanmadığına inanamıyorum
Madem stok/fiyat hatası değil daha dün gaming gecesi yapıp iki katına satabileceğin ürünü neden bu gün bu fiyata sattığını da bilmiyorum 3 site aynı anda aynı marka ürüne...
Ben bu işlemin nakit para ihtiyacı sebepli yapıldığını düşünüyorum 10-15 gün bu parayı tutup ürün tedarik aşamasında diye insanları umutlandırıp parayı kullanıp sonrasında iade getirebilirler.
çünkü hala 11k lık olan ram bitmedi
Hayır basic bir kullanıcıyım da yazılan yorumların şımarıklık seviyesi biraz triggerledi beni okudum kabul ediyorum dedikleri kutucukların içerisinde yazan maddelerden bir haber şekilde şov yapan insanlara sinirlenip açtım hesabı :D
Dava diyen arkadaşlar mailinize gelen satış sözleşmesini okur musunuz rica ediyorum satın alım yaparken zaten adam sana bu infoyoyu veriyor kabul ettim diyip giriyorsun şov yapma bişe yapamazsın
"Sipariş konusu mal veya hizmetin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı ileri sürülerek (tedarikçi firmadan ürünün hiçbir şekilde tedarik edilememesi durumu), SATICI sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremiyorsa ... sözleşmeyi derhal fesih etme hakkına haiz olup, müşterinin sipariş...