merhaba agalar yeni bi kulaklıga ihtiyacım var yaklaşık 6 senelik bir rampage kulaklık kulanıyordum zamnında 100 liraya almıştım ama hala sapasaglam ve işimi görüyor ama artık baydı bu daha temiz ses veren mikrofonu kaliteli güzel ses kasılabilicek hem kablolu hem kablosuz şekilde...
Merhaba arkadaşlar benim evde superbox var oda bazen çekiyor bazen çekmiyor odada bbenim arkadaş bana bi router verdi Mercury be6500 diye baya iyi bişi ben bunu nasıl sinyal güçlendirici olarak kullana bilirim arkadaşlar bir yardımcı olun yav
merhaba arkadaşlar şimdi kulaklık almayı düşünüyorum bütçem 3k civarı bana mikrofonu olsun ses kalitesi olsun bu fiyat bandında en mantıklı kulaklık nedir kablosuz olsun istiyorum ve dahili ses kartı olursa tadından yenmez yoksa da mühim değil aslında mchose x9 bekliyordum ama bir türlü stoğa...
merhaba arkadaşlar bende 4060 ti var dlss 3mü 4mü artık neyse onu açmayı bi çözemedim örnegin hogwarts legacy oynuyorum dlss kare oluşturmada 2x var 3veya 4 x yok bazılarında var bu bazılarında yok bugün dlls4.5 geldi gene aynı durum acaba açmam gereken ayarlarmı var bi yardımcı olun