geçenki indirimde almıştım 2k ipsten gecmistim o kadar da fark görememistim siyahlar dışında siyahlar gercekten siyah ipsde griymis resmen. temizligi bana da zor geldi yalan yok izler yayiliyor kolay temizlenmiyor hassas cihaz morluk konusunda ise ışık vurursa özellikle güneş biraz morluk...
o işler sıkıntıymış sanırım bende ufak bir ölü piksel var bir yerde nokta gibi leke oldu mikrofiber bez ile geçmiyor saf oksijenli mendilller ile vb geçiyormuş sanırım biraz zahmetli bakımı vs. yani siyahlar çok güzelde ips siyah harici yarışıyor gibi geldi ekstra 20k değmiyor gibi gözümde...
sol yukarısında ölü pixel var bende bir tane çerçeve kısmında bir de o kadar da etkileyici gelmedi ips panelden çokta bir fark göremedim re27qe den geçtim
[H3 id=''][/H3]
onur market olması lazım dükkanın içerisindeydi kokusundna falanda anlamamışlar sanırım. genel olarakta bu markayı verdiğimde tuvaleti vs ekstra kötü kokuyor ve biraz daha ishal kıvamında oluyordu