Yanıtın ve tavsiyen için teşekkür ederim. 20-22 Bine XPG modellerini buldum. Lancer ve Neon olanlar, 6400 CL32. Bunları kesin olarak 6000'e 30 olarak çalıştırabilir miyim? Olmadı bu linktekileri değerlendirebilirim
Merhabalar. Uzun yıllardır emektar bir laptop kullanıyordum. Sonunda biraz birikimle pc toplamaya başladım. Genel amacım orta-üst seviyede oyun oynamak. Öyle 400-500 FPS gibi dertlerim yok. Ayrıca bu bilgisayarı iş için (günlük 3-4 saat kodlama işim oluyor) de kullanacağım.
İslemci...