e
en altaki büyükmüş ama motora gerek yok be knk indirip kaldırınca ne olucak :D onun yerine muazam masa yaptırırım evi alırsam ama kol gibi boydan boya :D
bu yaşa geldim atandım artık 5090 alıcam :D :D memur olduk sonunda aaaaa.
Masa hoş güzel ama dar sanki be evde kullandım pirket gibi 6 senelik masami tek değişme nedenim küçük gelmedi bu daha küçük.
Az büyük yapsalarmis keşke
Onca power aldım hayatım boyunca aldığım tek uzmeyen marka Corsair bugün gittim lianli sattım hx1500i 3.1 aldım 2 ci el taş fan açma yok fanida sessiz canavar gibi.
Power konusunda gerçekten başarılı adamlar kulaklık fena değil kalan pek hoşuma gitmiyor ama
1781124731
Alanların %80 coil whine...
Önceden ürün aldım sitesi yoktu site grub alış satış yapıyor sorun yaşamadım.
Genel böyle bulunmayan ürün felan görmüştüm 3080 gundam felan satmıştı sağlam yani.
Keşke 27 nitro bende alabilseydim Pulse aldık kısmet.
5080 satıp 60 seri beklicem 3 gündür kargo dolandırıcilari mesaj atıyor 😂 gelip ben bırakim diyorum yok tanıdığın varsa ona kargolar diyor.
Altın aldım ilerde değer kazanır iyi bir ekran kartı alırım diye oda çakıldı bedevilik master yine 🥺