silencer isimli üyenin son içerikleri

  1. S

    Mad60 He Klavye Alınır mı? Klavye Onerisi

    hocam xrades diye bir marka var bakmanı öneririm test amaçlı kendimde sipariş verdim 68 layout 128k scan rate xrades amber ice switch demişler 1800tl vaadettiğini verirse mad68le aynı görüntü aynı performans daha uyguna gelmiş oluyor
  2. S

    Msi Mag 274qpf X30mv 21.669 Tl

    sağolun hocam cevap için bu modeli alacağım yüksek ihtimalle hayırlı geceler
  3. S

    Msi Mag 274qpf X30mv 21.669 Tl

    hocam cok bisey anlayamadım ama parlaklık konusunda arkamda cam var ve ister istemez perde de çeksem ışık vuruyor oled sanırım parlaklık konusunda kötü suan ips kullanıyorum zaten hangisini alırsam alayım cag atlamış olacagım her türlü msi va olan sanırım bana daha uygun duruyorsadece...
  4. S

    Msi Mag 274qpf X30mv 21.669 Tl

    dostlar iyi bir monitor alıp kafam rahat uzun sure kullanayım diyorum oled bildiğim kadarıyla en iyi panel cok anlamıyorum fakat bu fiyat civarında alınabilecek oled mi daha iyi olur yoksa bu monitor mu daha iyi olur hangisi tercih edilebilir
  5. S

    R7 78003D için Uygun Anakart Önerileri

    reis elinde 7800x3d yoksa yeni alacaksan 5k daha koy 9800x3d al 5kya anakart al şahsen ben öyle yapardım
  6. S

    Yardım ASUS ROG STRIX X870-A ve GIGABYTE B850 EAGLE arasındaki farklar nelerdir

    öyle bir ekran kartı mı varmış hocam bizim haberimiz yok .D
  7. S

    Msi B850 gaming plus pz Destekleyen kasa önerisi

    düşük bütçeli bişeyler bakacak olursan tr bilgisayara bakabilirsin game in game dream ve birkaç modelinde daha destek vardı yanlışım yoksa
  8. S

    Ryzen 5 7500X3D x 5070Ti Sistem tavsiye

    cok daha kaliteli markalarla 9070xt 7800x3d sistemi cok cok daha iyi fiyata toplarsın hocam
  9. S

    KTC H27T22C alınır mı??

    https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-aoc-q27g42xne-27-1-ms-2k-180-hz-oyuncu-u-fiyati,1417214354.html buda var o bütce icin forumda konusu var bi incele istersen
  10. S

    2. el ekran kartı önerisi

    3070 3080e o kadar para verip deli gibi yorgun bir kart almaya degmez 4060ti bence en iyi tercih olur
  11. S

    Flex psu arıyorum yardım

    evet hocam yuksek ihtimalle bu kasayı alacagım test sonuclarıda oldukça iyi duruyor tabi kasa içinde nasıl olur bilemem ama psu için gayet yeterli diyebilirim elinize emeğinize sağlık hocam güzel kullanımlar bende aynı şekilde tek fanlı 1660 ti ve r5 5500 ile kullanacagım tekrardan sağolun...
  12. S

    Flex psu arıyorum yardım

    4 gözle bekliyorum hocam testlerinizi hayırlı çalışmalar
  13. S

    Flex psu arıyorum yardım

    hocam suan bende de stok yok diye gozukuyor ama birkaç gun oncesıne kadar vardı bu kasa yenilenir diye dusunuyorum stogu bu hasa uzerinde konusmak gerekirse bu kasa turkiyeye geliyor 1768176430 benimde aynı şekilde ana sistemim var orta ust seviye denebilecek kıvamda 2 adet setupumda var bunu...
  14. S

    Flex psu arıyorum yardım

    arkadaş almış hocam sorun yok diyor zaten başka seceneğimde yok maalesef tr şartlarında yurt dışından getirtebilsek cok guzel psular var
  15. S

    Flex psu arıyorum yardım

    yok hocam almadım suanlık anakart ram işlemci mevcut kasa olarak amazonda gördüğüm bir kasa vardı 2600 civarına sizin attıgınızla aynı tarzda fakat elime iyi bir para geçerse(ogrenciyim)jonsbo nv10 alırım onun için bide lp ekran kartı gerekiyor o yuzden maaliyet biraz artıyor o kasayla beraber...
Geri
Top