silentwarrior isimli üyenin son içerikleri

  1. S

    Hangi OLED Monitörü Almalıyım?

    samsungda piksel temizleme gibi yanma koruması yöntemleri var mı acaba
  2. S

    Çözüldü✓ Cuma 22.00 İndirimi Nasıl Oluyor

    ürüne göre değişiyor indirimler , genelde elde kalan mallar satılır. Yararlı indirimler de olabiliyor hızlıca almanız lazım. Satın alımlar 2200'dan sorna açılıyor.
  3. S

    İlk Kez OLED Aldım Tavsiye

    hocam düzenli koruma yöntemlerini uygularsak da oluyor mu bu oyun hud yanmaları, piksel temizleme kaydırma vs gibi yöntemleri
  4. S

    27 İnc 2k Ips Monitör Tavsiyesi

    15k lara ips almak saçma değil mi ya 20k ya oled almak daha mantıklı gibi
  5. S

    🔥İndirim Aoc Q27g41zdf 27 240hz 0.03ms HDMI Dp Hdr10 Qd-OLED Monitör 17.999 TL

    itopya kullandıgınızda geri iade alır mı ki
  6. S

    🔥İndirim Aoc Q27g41zdf 27 240hz 0.03ms HDMI Dp Hdr10 Qd-OLED Monitör 17.999 TL

    yes sir ! 1781430986 ışıklı ortamda kullanımda parlaklık ve renk değişimi size sorun olmuyorsa bu modeli alın bence 3 sene garantisi var zaten
  7. S

    Yardım Samsung Odyssey OLED G5 G50sf Vs Aoc Q27g41zdf 27" 240hz Qhd Qd-OLED

    [H3 id='AOC+Q27G41ZDF+27+mi+alnmal+yani+hocam']AOC Q27G41ZDF 27" mi alınmalı yani hocam[/H3]
  8. S

    Arkadaşlar Mediamarkın Markası 2k Pivot 1 Ms 200 Hz Ne Diyorsunuz 27 İnç

    hiç maceraya gerek yok bence , kronik sorunu en az olan bilindik model almaya çalışın
  9. S

    2k Monitör Önerisi Lazım

    @Adriatique hocam peki oyun oynarken 4k dan 2k ya düşürsek bahsettiğiniz piksel çakışma durumu nasıl olur
  10. S

    Philips Monitör Garanti Rezaleti - Philips Monitör Alınır mı?

    gigabayte kronik sorun mağduru olarak he markada var heralde sıkıntılar ya, benim panel de komple gitti kronik sorunlu modelmiş 2 sene sonra patlıyor herkesin
  11. S

    Öneri 2k F/P Monitör Önerilerinize İhtiyacım Var

    hocam curved olması sizin için okey midir bu samsung modeli curved çünkü
  12. S

    Uzun süreli oturmak için Öneri (Hawk Future Var )

    herman miller denemek lazım
  13. S

    Öneri Kırık Monitör: Onarım mı Yeni mi?

    hocam sizin ilk monitörünüz 24 inch nasıl 12k tl oluyor , normalde 7k tl falan değil mi 24 inch moitörler, hz si yüksek diyemi böyle pahalı sebebi nedir
  14. S

    Sistemime gelen 51k teklif?

    fiyata göre demek istedim, 55-60 lara 5070 satıyolardı geçen haftalarda
  15. S

    Sistemime gelen 51k teklif?

    hocam bu arada ben yanlış anlamış olabilirim, sen satmıyorsan alacaksan iyi fiyat değil. Ekran kartı çok eski zaten, sen satıyorsan çok iyi demek istedim
Geri
Top