ürüne göre değişiyor indirimler , genelde elde kalan mallar satılır. Yararlı indirimler de olabiliyor hızlıca almanız lazım. Satın alımlar 2200'dan sorna açılıyor.
gigabayte kronik sorun mağduru olarak he markada var heralde sıkıntılar ya, benim panel de komple gitti kronik sorunlu modelmiş 2 sene sonra patlıyor herkesin
hocam sizin ilk monitörünüz 24 inch nasıl 12k tl oluyor , normalde 7k tl falan değil mi 24 inch moitörler, hz si yüksek diyemi böyle pahalı sebebi nedir
hocam bu arada ben yanlış anlamış olabilirim, sen satmıyorsan alacaksan iyi fiyat değil. Ekran kartı çok eski zaten, sen satıyorsan çok iyi demek istedim