Işık olmak zorunda değil - Mekanik olmak zorunda değil
Millet selamlar Aula F75 kullanıyorum ilk başlardan yana çok iyiydi mouse kulaklık klavyem kablosuz ama bu aralar klavyeyi kablosuz ne zaman kullansam inanılmaz gecikme olduğunu fark etmeye başladım oyun oynarken inanılmaz rahatsız ediyor...
İkisini de tercih etmemelisin o fiyatlara alacağın iki motorda ileride seni hem satarken hemde kullanırken sıkıntı yaratacaktır
Bence A2 alana kadar uygun piyasası olsn bir scooter alsan seni asla üzmez
Watch 8 tasarım olarak hoşuma gitti ama fazladan 5 6.000Tl hak ettiğini düşünmüyorum whatsapp gibi şeyleri de kullanmak istedğim için açıkçası Spotify vs Huawei’de düşünmedim
İşte Google arayüz yok hocam ondan ötürü uzak durmak istiyorum ama şarj konusunda haklısın evet
Hocam aslında sorum şu...