Fan sesi fazla olmasını istemem açıkçası oyun oynamıyorum.Önceden başka bir HP modeli kullanıyordum fan sesi ve ısınmadan dolayı çok sorun yaşadım.Bu özelliklerin olmasını istemem açıkçası .Daha çok ofis tipi gamer olmayan şeyler kod yazarken daha cazip geliyor
Teşekkür ederim genel laptop piyasası çok pahalı olduğu için fiyatlar artık çok da fark etmiyor
1709717159
1709717201
Teşekkür ederim görüşleriniz için
Evet mac almayı ben de düşünüyordum ama bazı dersler için sanal makine kurmam gerekiyor (proteus) gibi o yüzden Windows mu alsam diye kararsız kaldım okulun bitmesine iki yıl var hocalar Windows odaklı gittikleri için sıkıntı yaşayabileceğimi düşündüm
Merhabalar uzunca bir süredir laptop arayışı içindeyim.Yazılım Mühendisliği 2.sınıf Öğrencisiyim bir çok modele baktım şu an öğrenmekte olduğum dil Python yapay zeka alanında ilerlemek istiyorum.70000 tl ye kadar bütçem var.Ofis tipi laptoplar seviyorum.Birkaç model baktım aşağıda...