Kendi uygulamasını indirdim zaten. Güncellemesini yaptım. Fakat kendi uygulaması üzerinde ekstra ayarlar yok. 700 Gen 2 modelinde daha çok ayar mevcut diye biliyorum.
Hocam detaylı test yapamadım şuanda fakat fiyatına göre güzel sesi var. Bu fiyata üzmez. Ama CS2 ve Valorant oynayanlar yüksek beklenti içinde olmasın.
Kulaklığı teslim aldım. Windows 10 üzerinden ses şiddetini kontrol edemedim. Kulaklığın üzerindeki ses tekerleği ile sesi kontrol edebiliyorsunuz. CS2'de test ettim. 645TL için güzel kulaklık. Kafanız büyükse biraz sıkıyor.
Herkes şuanda internette gördüğüm incelemelere göre konuşuyor. Ben Stealth 600 Gen 2 aldım. 645TL bütçe ile böyle bir kulaklık aldıktan sonra ufak tefek şeyler için ekstra para ödemek istemiyorum.
Bu model ciddi manada başınızı ağırıtır. Ayrıca mikrofonu bilgisayarda kullanmanız için jak ayırıcı kablo lazım. Bütçeniz Stealth 600 Gen 2'ye yetiyorsa bu modele hiç bakmayın bile. Baş yastığı yok denecek kadar az. Kullanmış birisi olarak söylüyorum.