incehesap gaming gecesi diye adlandırılıyor instagramdan takip edebilirsin bazen nelerin indirime gireceğini story olarak paylaşıyorlar ne kadar indirime gireceğinide cuma 22.00 da görüyorsun
Bu Klimayı aldım bende 7-8 aydır kullanıyorum gayet güzel zaten arçeliğin alt markası montaj felan ücretsiz taksitte var garantisi uzatılabiliyor.
https://www.trendyol.com/altus/alk-1840-a-18000-btu-duvar-tipi-inverter-klima-p-96022843?boutiqueId=61&merchantId=106803
Aynı işlemcide bunu kullanıyorum fiyatıda gayet uygun
https://www.akakce.com/islemci-sogutucu/en-ucuz-ocypus-delta-l36-argb-v2-360-mm-beyaz-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,1320449833.html
aynı işlemcide bunu kullanıyorum fiyatıda uygun
https://www.akakce.com/islemci-sogutucu/en-ucuz-ocypus-delta-l36-argb-v2-360-mm-beyaz-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,1320449833.html
Merhaba kendi yaptığım olayı anlatayım size 2023 te itopyadan hazır kasa aldım bilgisayardan anlayan bi arkadaşıma attım sadece al dedi 4060 felan vardı normal siyah camlı kasa ama günümüzde sürekli akvaryum kasaları güncel parçaları keşfettikçe kendim toplayasım geldi kendim bilişim lisesinde...
Arkadaşlar yeni 2k monitör aldım eski kullandığım monitör curved kavisliydi bu düz ekran ekranın ortası şişik duruyor biraz araştırdım diğer monitöre alıştığım için diyolar başına gelen varmı ?