ben bunu tavsiye ederim ama hz olarak daha yüksek olucaksa oledde biraz sıkıntı bulmak tayfun hocam yardımcı olsun sana @Tayfunns
1779616019
bu en azından 4.nesil qd oled kullanıyor 3. nesilden aşağısı hiç alınmaz woled tarafı biraz daha karışık oyun için qd oled tavsiye ederim ben
tam bilmiyorum ama sadece ekran kartı çıkık geliyor sanırım onuda sokete takıp bir vida sıkıyorsun macun vs gerek yok işlemci takılı gelirse macun vardır kafan rahat olsun muhtemelen sadece ekran çıkık gelir
modem standart model muhtemelen bundan değildir sen kabloları kontrol ettir şikayet oluştur kanıtlarınıda sun gelip değiştirsinler ek varsa tekrar çeksinler vs vs hayat kailten artar muhtemelen 35mbps iken sorunları belli etmiyodu ama 50mbpsye çıkınca deliklerden su fışkırmaya başlamış
Hocam iç tesisat yada modemde bir sıkıntın var çok fazla paket patlamış lag gecikme ve eksik yüklenme gibi sorunlar yaşatır ethernet wan kablolarını bi kontrol et türk telekoma söyle gpondan evine gelen kabloyu kontrol etsin değiştirsin ondan başka her şey mükemmel ama bunu kesinlikle kontrol et...
hocam iyiki sıkıştırmalı dedim bu vidalı değilmi bide bunu alsam mesela duvara yatay bir şekilde monte etsem olur mu
1779454852
çok pardon hocamlar ya sabitleeliymiş gerçektende resimlerde delik görünce
[H2 id='MSI+MAG+321UP+QD-OLED+X24+32+iin+monitr+kolu+nerebilir+misiniz+hi+anlamam+bu+kol+olaylarndan+uzun+olmas+gerek+ve+masay+delmeden+sktrarak+tutmas+gerekiyor+daha+bte+belirlemedim+salam+bireyler+olsun+ama']MSI MAG 321UP QD-OLED X24 32" için monitör kolu önerebilir misiniz? hiç anlamam bu kol...
ram hızların kaç biosta expo açık mı memtest96 yap test et silgi ile temizle ısı değerlerini kontrol et işlemci anakart stabilite testleri yap sadece valoda oluyosa microsoft küfret ve format çak bi tane
çok iyi cihazda tasarımı olarak emin olamıyorum açıkçası salonun ortsaında durucak alet AW3225QF çok hoşuma gidiyor mesela ama 3.nesil o sanırım hemde daha pahalı tasarım için saçma kalır