AutoCAD 2D 3D mantığını kafamda oturtup, İlerleyen süreçte SolidWorks de ekleyerek özellikle CNC için parça tasarımı, Paslanmaz-Galvaniz sac çizimi, tersine mühendislik, 3D modelleme ve tarama yapmak için kullanacağım. kendime bir 3D yazıcı almak istiyorum boş zamanlarında ise araştırmadım ama...