tarzanito isimli üyenin son içerikleri

  1. T

    2k - 200hz Üstü - Ips - 20k₺ Limit ile Monitör Tavsiyesi

    Diablo 4 ve cyberpunkta yeterince kontrastlı sahneler mevcut. Bunlarda sorun yaşamadıysam daha nerde yaşarım bilmiyorum.
  2. T

    2k - 200hz Üstü - Ips - 20k₺ Limit ile Monitör Tavsiyesi

    Ben bu monitörü alırken beni en çok tereddütte bırakan bu video oldu fakat benzer derecede kötü bir smearinge rastlamadım. Her monitör tipinin bir eksi si var o yüzden iyi tartmak lazım. 25 saati devirmişimdir oyun anlamında smearing dediğimiz şeye toplam 2 saniye maruz kalmamışımdır.
  3. T

    10.000 - 15.000 Arası Monitör Önerisi 2k-4k

    Bütçeniz doğrultusunda iyi bir tercih.
  4. T

    Hangi OLED Monitörü Almalıyım?

    Samsung modelin parlaklığı çok düşük eğer parlaklık senin için önemli bir kriterse veya gün içinde kullanacaksan odan çok aydınlanıyor ve bunu engelleyemiyorsan (siyah perde, panjur) pek tavsiye etmem.
  5. T

    Lg 27g640a-B Vs Aoc 25g4sxu

    Yakın zamanda 24 inchten 27 ye geçtim hemen alıştım fakat ben fps oyunları oynamıyorum. Bu tarz değişimler %1 in içinde değilseniz fark yaratacak şeyler değil bana kalırsa.
  6. T

    RTX 5080 OEM Sistem İçin Monitör Önerisi | ~20k TL

    Evet devam ediyor fakat eskisine göre çok daha daynıklılar ama yeterince kullanırsanız elbet bir gün oled yanığıyla karşılaşırsınız. Markaların önerilerini uygularsanız yeni nesil oledleri uzun süre kullanabilirsiniz. Ben çok fazla statik ekranda kaldığım için oled yerine miniled tercih ettim...
  7. T

    RTX 5080 OEM Sistem İçin Monitör Önerisi | ~20k TL

    2k oled 4k ips den daha iyi. Fakat bu kartın hakkı 4k oled tabi bütçeyi zorlayabiliyorsanız.
  8. T

    Bir Arkadaşım Soruyor Linkteki Monitör Alınır mı?

    2k çözünürlük için 32 inch fazla. Bilgisayar için önermem şahsen.
  9. T

    Öneri 2k OLED Monitör Almak Yerine " MSI Mag 274qpf X30mv Monitör " Alınabilir .

    Bu monitörü yaklaşık 10 gündür kullanıyorum daha önce hiç va panel kullanmadım o yüzden tereddütle aldım ama hiç problem yaşamadım.(20 saat oynamışımdır 10 saat cyberpunk, 2 saat gow, 8 saatte lol) Eğer oled almak istemiyorsanız daha iyi bir seçenek yok. Burada paylaşılan diablo videosu beni çok...
  10. T

    40 Bin TL Telefon Önerisi

    Selamlar bütçem 40k ama farka değer derseniz biraz daha zorlayabilirim. Telefonu babama alacağım tamamen günlük kullanım için yani tek beklentim kameranın bu fiyata göre iyi olması ve uzun yıllar problem çıkartmaması.
  11. T

    Laptop Soğutucu Önerisi

    Selamlar 16 inch laptopa soğutucu alacağım eğer fark varsa 2-2.5 k bütçeye çıkabilirim, önerilerinizi bekliyorum.
  12. T

    Msi Crosshair Nasıldır(Acil)

    16 inch aldım bakalım
  13. T

    Msi Crosshair Nasıldır(Acil)

    Merhaba msi'in crosshair serisi nasıldır önerir misiniz? Soğutma performansı ve malzeme kalitesi olarak soruyorum?
  14. T

    İncehesap Vs İtopya (Monitör)

    Keşke amazonda satılsa da alsam ama sadece bu ikisinde var malesef.
Geri
Top