Ben bu monitörü alırken beni en çok tereddütte bırakan bu video oldu fakat benzer derecede kötü bir smearinge rastlamadım. Her monitör tipinin bir eksi si var o yüzden iyi tartmak lazım. 25 saati devirmişimdir oyun anlamında smearing dediğimiz şeye toplam 2 saniye maruz kalmamışımdır.
Samsung modelin parlaklığı çok düşük eğer parlaklık senin için önemli bir kriterse veya gün içinde kullanacaksan odan çok aydınlanıyor ve bunu engelleyemiyorsan (siyah perde, panjur) pek tavsiye etmem.
Yakın zamanda 24 inchten 27 ye geçtim hemen alıştım fakat ben fps oyunları oynamıyorum. Bu tarz değişimler %1 in içinde değilseniz fark yaratacak şeyler değil bana kalırsa.
Evet devam ediyor fakat eskisine göre çok daha daynıklılar ama yeterince kullanırsanız elbet bir gün oled yanığıyla karşılaşırsınız. Markaların önerilerini uygularsanız yeni nesil oledleri uzun süre kullanabilirsiniz. Ben çok fazla statik ekranda kaldığım için oled yerine miniled tercih ettim...
Bu monitörü yaklaşık 10 gündür kullanıyorum daha önce hiç va panel kullanmadım o yüzden tereddütle aldım ama hiç problem yaşamadım.(20 saat oynamışımdır 10 saat cyberpunk, 2 saat gow, 8 saatte lol)
Eğer oled almak istemiyorsanız daha iyi bir seçenek yok. Burada paylaşılan diablo videosu beni çok...
Selamlar bütçem 40k ama farka değer derseniz biraz daha zorlayabilirim. Telefonu babama alacağım tamamen günlük kullanım için yani tek beklentim kameranın bu fiyata göre iyi olması ve uzun yıllar problem çıkartmaması.