tenlik isimli üyenin son içerikleri

  1. T

    Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

    ne puanı hocam
  2. T

    ❌İndirim Bitti! Sapphire RX 9060 XT Pulse 16 GB Ekran Kartı 19.428TL

    önceki kartınız neydi hocam
  3. T

    ❌İndirim Bitti! Sapphire RX 9060 XT Pulse 16 GB Ekran Kartı 19.428TL

    Maximum 9 taksit olsaydı çekmiştim. r5 5600 % kaç darboğaz olur sizce 1080p'de.
  4. T

    Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

    bu köle kim ya arkadaşlar
  5. T

    Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

    Geçtiğimiz günlerde Apple Watch SE 3 GPS 44 mm ürünü düştü depoya. amazon dahil bütün sitelerde 13-13.5k bandında satılıyordu. Kullanılmış-Mükemmel yazan haliyle 10.387,39TL'ye 6 taksit şeklinde satın aldım ve kutunun etiketleri üstünde ve hiç açılmamış şeklindeydi oldukça memnun kaldım.
  6. T

    Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

    internetten alınan ürünlerde koşulsuz 30 gün iade olmasının sebebi de bu ya hani? mesafeli satış olduğu için ürünü deneyemediğin için 30 gün içinde beğenmeyip iade etme hakkı boşuna mı var? hangi sistem suistimal ediliyor burada? tüketici lehine nasıl karar alabilirler anayasada internet...
  7. T

    İş Bankası'ndan Bugüne Özel Bedava Kahve

    300 lirayı geçmemesi lazımmış arkadaşlar benim gibi mal olmayın. genç ve aidatsız kartlar da olmuyor
  8. T

    Xbox 360 Winchester artık kırılabiliyor!

    daha yeni haber var mı bundan
  9. T

    ❌İndirim Bitti! GameSir Nova HD Rumble NS PTT ASIL FATURA İSTEYİP DURUYOR

    ds4windows indirip dediklerimi yap
  10. T

    ❌İndirim Bitti! GameSir Nova HD Rumble NS PTT ASIL FATURA İSTEYİP DURUYOR

    bana yardımcı olmadılar senin problemin falan dediler 1766589024 hayırlı olsun herkese ben 1 haftadır kullanıyorum sorusu olan sorabilir. discorddakiler de epey yardımcı oluyor. 1766589127 bunu yapın + ds4windows indirip switch pro seçin + ds4 ayarlarından hide ds4 controller tikini seçin. en...
  11. T

    ❌İndirim Bitti! GameSir Nova HD Rumble NS PTT ASIL FATURA İSTEYİP DURUYOR

    benim anlamadığım benim ürünümün paketine dokunulmamış pıtpıtları duruyordu. bu da demek ki birden fazla ürün gelmiş birini açıp inceleyip benimki dahil vergi çıkarıp yollamışlar. ama hepinizin gümrükte kalmış. o zaman benimkiyle beraber gümrükten geçenler kimin :D?
Geri
Top