Geçtiğimiz günlerde Apple Watch SE 3 GPS 44 mm ürünü düştü depoya. amazon dahil bütün sitelerde 13-13.5k bandında satılıyordu. Kullanılmış-Mükemmel yazan haliyle 10.387,39TL'ye 6 taksit şeklinde satın aldım ve kutunun etiketleri üstünde ve hiç açılmamış şeklindeydi oldukça memnun kaldım.
internetten alınan ürünlerde koşulsuz 30 gün iade olmasının sebebi de bu ya hani? mesafeli satış olduğu için ürünü deneyemediğin için 30 gün içinde beğenmeyip iade etme hakkı boşuna mı var? hangi sistem suistimal ediliyor burada? tüketici lehine nasıl karar alabilirler anayasada internet...
bana yardımcı olmadılar senin problemin falan dediler
1766589024
hayırlı olsun herkese ben 1 haftadır kullanıyorum sorusu olan sorabilir. discorddakiler de epey yardımcı oluyor.
1766589127
bunu yapın + ds4windows indirip switch pro seçin + ds4 ayarlarından hide ds4 controller tikini seçin. en...
benim anlamadığım benim ürünümün paketine dokunulmamış pıtpıtları duruyordu. bu da demek ki birden fazla ürün gelmiş birini açıp inceleyip benimki dahil vergi çıkarıp yollamışlar. ama hepinizin gümrükte kalmış. o zaman benimkiyle beraber gümrükten geçenler kimin :D?