Peşin fiyatına her karta taksit yok hatta peşine taksit yapıncada alternatif baska modellere zaten helede 6 taksit secenekli düsünürsek peşine bakabiliyoruz. Abdullah beyin dediği gibi bedavalik bir durum yok abartmaya gerek yok. Ama şu anki haliyle elinde alinabilecek karta sahip olan taksitle...
Fiyat çokda iyi değil zaten taksit oldu mu fiyatıda artıyor peşine taksit yok. Yani Alacak olsam peşine taksit yapan amazondan falan farklı model bakardim. Şimdi bende alıcam 27 k monitör ama kararsızım oled monitör mü alsam yoksa normal monitör mü alsam.
Güzel fiyat ama işte küçük abakartlar ekran kartiyla islemci sogutucusu takinca dapdar birbirine parçalar giriyor gibi ama ihtiyaci olan icin iyi fiyat.
2080ti 11gb ekran kartim var. 3 fanlı oldugundan baya büyük ve kasamı kaplıyor geniş büyük kasa arıyorum büyük anakartlar takmak için bu kasalardan hangisini önerirsiniz?
Yaşın kadar konuş desem agzinı acamayacaksın gelmiş ikilem yapıyorsun. Cihazin pedallar bir kere kötü kaldı ki vitesi olmayan malzemeye 18 bin verecek. Ayrica vites alacak oda kac para Allah bilecek. G29 shifter pedalla 16 verecek. Kalite desen var malzemesi güzel. Kullandigi teknoloji yeni...
Bunu diyen g29 modeli pxn ile kiyaslayan ya fakirdir yada kaliteden anlamiyordur. Ayni modeli kullandim g29a yaklasamaz birak kalite olarak direksiyon ayari olarak bile.