Anc iyi çalışıyor arkadan gelen rahatsız edici sesleri iyi kesiyor. Ses kalitesi güzel bassları iyi veriyor. Müzik dinlemek için bence ideal. Dikkatimi çeken tek problem semi-ear olduğu için dışarıya orta-yüksek seste biraz fazla ses veriyor gibi geldi. Toplu ortamda bir tık etrafa rahatsızlık...
Merhabalar. Uzun zamandır IEM kulaklık arıyorum. Son zamanlarda radarıma EW200 yakalansa da Türkiye fiyatlandırması, ürünün fiyatına göre aşırı pahalı olduğundan farklı alternatifler aramaya başladım. Metalik gövde, yumuşak tizli, güzel bass veren bir kulaklık arıyorum. Amacım beni görülebildiği...
Parasına değen bir kulaklık tavsiye ederim. Mikrofon konusunda sesini net alabiliyor ama yine de dışarıda belirli sesleri de alıyor. Ses olaraksa beni fiyatına göre fazlasıyla tatmin etti.
F5 atmaya gerek yoktu ödeme sayfasında. Ürünün sayfasında 1 TL düştüğünde otomatik zaten sizden 1 TL + Kargo ücreti çekecekti. Sistem böyle. Bazı arkadaşlar buradan kaybetti.
Bu taktiği uygulayın.
Ürünü şimdiden sepete atın ve ödeme kısmına gelin. Saat başında ürünün fiyatinin düştüğünü gördüğünüzde ödeme verin. 60.9 TL'den çekim yapıyor. Ödeme kısmında ~680 TL gözüktüğüne bakmayın.
Alamayan arkadaşlar için tavsiyem ürünü şimdiden sepete atın ve ödeme kısmına gelin. Saat başında ürünün fiyatinin düştüğünü gördüğünüzde ödeme verin. 60.9 TL'den çekim yapıyor.