yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ben aldıgım da gerçekten fiyat performans ürünüydü AMD yazılım tarafını baya çözmüş 1 yıl içersinde 1 kez bile driver ile ilgili bir problem yaşamadım. Ayrıca bu model piyasada alabileceginiz en üst Tier kartlartından biridir. Dikey montajda çok güzel duruyor.
gaming gen nin markası diye biliyorum soğutma sistemi önemli içine konan ürünlere aldanmayalım 2 sene sonra yanan ekran kartı işlemci istemezsin emin ol