Elektriklenme yaşamadım. Eğer kırık veya eksik bir parça varsa onu ekstra gönderiyorlar diye biliyorum. Sana gelen ürün defolu olmadığı sürece bir sorun yaşayacağını sanmıyorum.
1782483020
Yani elektriklenme neden olur düşüneyim halıda filan kullanılırsa belki ondan olur ama ben parkede...
Markus tavsiyemdir bir dönem kullandım malzeme kalitesi çok daha iyi hissettiriyor bir sebepten dolayı satmam gerekti ama keşke satmasaydım. Hawk fab v6 da var evde ama karşılaştırma yapmaya gerek bile yok diyebilirim.
Iphone alana kadar ben de androide bu paraları vermekte sorun görmüyordum ama hakkaten şuan satabilir miyim diye aklımda soru işareti bile yok. Satabileceğimi adım gibi biliyorum çünkü az çok da değerini de biliyorum bunu bilmek kafanın rahat olması güzel bu bütçelerde ios öneririm.
15 pro var bende yurtdışı. 2. yurtdışı cihazı almayı düşünüyorum elimdekini satasım pek gelmiyor. İleride 8 ay olayını düşürür veya kaldırırsa tabi evde wifiye bağlar reels kaydırırım orası ayrı.
Bende bu ürün var. 2 sene oldu kullanıyorum. Şikayetim yok. North Bayou H180 mevcut bende taktım bir tahta parçası ve kağıtla ekstra destek yaptım ve sorun yaşamadım o şekilde oled monitörle kullanıyorum. masayı tavsiye ederim malzemesi güzel ayakları sağlam. Ceramical i önermem arkadaşım aldı...
@Tayfunns hocam bir sorum olacak. MSI 273qp ve XG27UCDM sahibiyim gözlerim yoruluyor kullanırken. Mavi ışık filtresini açtım ama bu sefer de oled kullanmış gibi hissetmiyorum. Siz nasıl çözüm buldunuz acaba teşekkür ederim şimdiden.
Ben 1080 den 2k olede geçtim. Gerçekten farkı hissettim. Sonra 4k da aldım. 2k dan sonra çok bir etki yaratmadı. Evet güzel ama dedikleri gibi akıcılık 2k kadar iyi değil . Belki de sistemden kaynaklıdır. 5070 9800x3d var.