Kulaklığım daha iki haftalık, oldukça yeni. Sınavlarımdan dolayı çok kullanma fırsatı bulamadım fakat sınavlarım bitti, şimdi ise aktif bir şekilde kullanıyorum. Şarj %20 seviyesine geldiğinde, 33W bir adaptörle kendi kablosuyla şarj etme girişimlerinde bulundum. Kulaklık %20'den %30'a fişek...