TyShame isimli üyenin son içerikleri

  1. TyShame

    Hangi Laptop Daha İyi

    O zaman 2. Daha iyi
  2. TyShame

    Hangi Laptop Daha İyi

    Hangisini elden alıp kontrol edebileceksin ?
  3. TyShame

    Aldığım Laptop Çok Ucuz Değil mi?

    Evet haklısın boşver hocam. Başka fırsat çıkar illaki 😀 bu arada ben mobil dediğimiz yani laptop bilgisayarlarda hiç amd ekran kartı kullanmadım kullananı da görmedim performansını bi merak etmedim değil 😀
  4. TyShame

    Aldığım Laptop Çok Ucuz Değil mi?

    İş görürdü de işte 😀
  5. TyShame

    Aldığım Laptop Çok Ucuz Değil mi?

    Haydaaa konuyu mu gördü acaba 😀
  6. TyShame

    Ramtek Telekom Geçilir mi

    Yurtdışına aktarmada kendi sunucularını değil de Türknet ve Superonline aracılığı ile sağlıyorlar. Anlaşmaları ne şekilde bilmiyorum hızlı sunuculardan aktarıyorsa pingin az normal anlaşmaları varsa daha az olur Türknetteki gibi veya 2 3 ms fazla çıkar ( fiberde o kadar fark etmez ) statik ip...
  7. TyShame

    Aldığım Laptop Çok Ucuz Değil mi?

    Hp leri sökmeyi hiç sevmiyorum hocam karışık oluyor 😀 ha taş gibiler o seriler bir şey olmuyorda çok uğraştırıyor namıssızlar.
  8. TyShame

    Ramtek Telekom Geçilir mi

    Adamlar 1gbps upload 1gbs download 500 liraya sağlıyor hadi zam yapsınlar 700 olsun gene iyi. Dene bence 1781986254 Yönlendirme olarak turknet kullanıyorlar zaten nerdeyse aynı performansı alırsın
  9. TyShame

    Aldığım Laptop Çok Ucuz Değil mi?

    Buna güzel yüksek ısı iletimli bir macun gider. Güzel bilgisayar ama sağlam ısınır söyliyim özellikle oyunlarda 😀
  10. TyShame

    AMD Driver Sorunu Acil Yardım

    Bu arada frostbite oyun motoru da bazen böyle şeyler yapıyor
  11. TyShame

    AMD Driver Sorunu Acil Yardım

    Haklısınız en temizi 😀
  12. TyShame

    AMD Driver Sorunu Acil Yardım

    Hwmonitör ile aslında hotspot sıcaklığını görsek tam tedaviyi verebiliriz. Ama en sağlıklısı win 11 + son sürücü kullanmak win 10 directx 12 yi tam kullanamıyor.
  13. TyShame

    Aldığım Laptop Çok Ucuz Değil mi?

    10. Nesil işlemcisi olması biraz o konuda beni düşündürmedi değil 😀 en iyi aslında içini açıp baksan tozlanmadan anlayabilirsin onu. Çift slot ram + undervolt ile canavar olur o bilgisayar. Frame gen modlarıyla baya iyi olur diye düşünüyorum. Thinkpad'ler genelde sağlam oluyor dediğin gibi kasa...
  14. TyShame

    Aldığım Laptop Çok Ucuz Değil mi?

    Fiyatı iyi 2. Elde saçmasapan fiyatlandırma yapmak saçma zaten. Bazıları 0 fiyatına koyuyor 2. El cihazı o yüzden fiyat algımız yıkılmış belli ki seninde yıkılmış böyle bi tepki vermişsin 😀
  15. TyShame

    Öneri Max 4.5k Gamepad Önerisi

    Nova lite yerine nova 2lite alırsa daha iyi olur.
Geri
Top