benim de egzamam var. kepek gibi dökülüyor, kaşınıyor, kızarıyor. ben de 2 yıldır kullanıyorum ve hiç sıkıntım olmadı. normalde az bir şey baharat yesem bile egzamam hemen azar ama şu an öyle değil. gerçekten mükemmel bir şampuan parasına değer. askerde eczacı bir arkadaşla tanışmıştım. herkesin...
Merhaba arkadaşlar kasa ve psu alacağım. İster psu ve kasa ayrı ister ikisi birlikte bir şekilde bu bütçe içinde kasa önerisi alabilir miyim lütfen?
Anakartım ATX
İşlemci soğutucusu 360mm
Ekran kartı olarak da 7900 XT alacağım.
Sanırım 700-750 wattlık bir psu da işimi görecektir.
Ben baya...