hocam kasamda 9 fan var çok da önemli değil
1781784209
sinerji güvenilirse problem yok hocam biraz amd çekincesi birazda marka takıntısı bu karta karar kıldım.
https://www.sinerji.gen.tr/gigabyte-geforce-rtx-5070-eagle-oc-ice-sff-12g-12gb-gdrr7-192-bit-dlss-4-ekran-karti-p-54947
41 bin civarında satılıyordu 37ye düşmüş hemen kaptım. sizce kart iyi mi? sinerji güvenilir mi bilgisi olan varmı ?
bugün 7800x3d işlemcim geldi ve 5070 ile kombinlemeyi düşünüyorum ama sistemi beyaz konfigüre ettiğimden hem fiyatlarla bakışıyorum hemde zamanla yarışıyorum. sizce ne yapabilirim ? eagle karta 41 bin bayılacak bütçem yok aşar beni o yüzden 5070 windforce modelini alıp beyaza boyamayı...
nasıl yapıcaz peki ben 13bine çekmek istiyorum hocam
1781080853
knk %5 i denedim onu uyguluyor ödeme kısmında da aynı şekilde ama %10 u kullanamıyorum müşteri hizmetleriylede görüştüm onlarda pek bilgili değiller