1080p kesinlikle kullanmıyorum.. monitorum 1440p 2k monitor...
İşlemci sıcaklığı 50 derece sabit ekran kartı 60 dereceyi geçmiyor fakat cs go/pubg gibi oyunlarda full ayarlarda junction temp 110 dereceye kadar çıkıyor ve grafikleri düşürmek zorunda kalıyorum..