5070ti ekran kartı ve 9800x3d işlemci kullanıyorum OLED monitör alacağım Max 40K bütçe ile bu 2 monitör arasında kaldım cs ve valo gibi oyunlar oynuyorum o sebeple yüksek hz arayışım var. Tavsiyelere açığım...
expo acık biosu kontrol edeceğim ama emin değilim afterburnerdan baktığım kadarıyla CPU 70 dereceyi geçmiyor ama %0 a çakılıyor saliselik kararsızlıkları var neden olabilir anlayamadım
Sistemim
Anakart: Gigabyte x870 Aero Wood
Ram: Gskill 32x2 64 gb 6000mhz cl36
Ekran kartı: gigabyte eagle 5070ti
İşlemci: 9800x3d
Sıcaklıklar valorant oynarken gayet serin +750 fps 1080p de fakat 3-4 saniyede bir FPS drop yiyorum ve oyun oynanılamaz halde sorun nedir ?
Sistemi bugün ayağa...
Bu bahsettiğim ramleri satan bir bilgisayarcı buldum 23 bin tl istiyor kutusu açılmamış ve nisanda vatandan almış faturalı. Benim sistemim şöyle
9800x3d
5070ti
X870 aero anakart
Sizce gidip alayım mı fiyat 32 gb fiyatına geliyor ve beyaz ram bulmak çok zor.
23 bin civarına bunu al kafan...
Arkadaşlar şöyle bir kombinasyon düşünüyorum bu parçalardan sadece 5070ti satın alındı. Yanlış bir seçimim var mı siz olsaydınız neleri değiştirirdiniz merak ediyorum. Veya x870 abartı olabilir b850 anakart tercih et gibi tavsiyelere açığım.
Bu sistem yaklaşık 120 bin TL tutacak ürünlerin...